  • 1. Data: 2004-10-27 04:58:33
    Temat: Zebrane materialy
    Od: "IceMan" <i...@p...onet.pl>

    Wiatm

    Mam takie pytanie.

    Czy jak Policja zabierze komus komputer, przejrzy go i potem wezwie cie na
    zeznania to czy np jakies rozmowy z Gadu-Gadu wyciagniete z twojego
    komputera moga sluzyc jako dowody przeciwko tobie, albo fakt ze otwierales i
    wchodziles na jakies tam strony.
    Czy oni moga czegos takiego uzyc przeciwko tobie w trakcie sledztwa i w
    sadzie ??
    Czy moze to posluzyc jako poszlaki i moge sie tego wyprzec ??

    Prosze o jakas odpowiedz bo to dosyc pilna sprawa - DZIEKI.

  • 2. Data: 2004-10-27 18:06:02
    Temat: Re: Zebrane materialy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "IceMan" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To są normalne dowody w sprawie. Oczywiście, jak są zabezpieczone
    odpowiednio. No i świadczą one tylko o tym, o czym świadczą. To, że pisałem
    maila, że zabiłem człowieka nie oznacza, że można mi zarzut za zabójstwo
    stawiać tylko na tej podstawie.

  • 3. Data: 2004-10-30 19:18:57
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:clp62o$dpb$25@inews.gazeta.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > pisałem maila, że zabiłem człowieka nie oznacza, że można mi zarzut
    > za zabójstwo stawiać tylko na tej podstawie.

    Ale jesli w rozmowie w gadulcu albo w mailu podasz szczegóły tego zabicia,
    których nie mógłbys znac siedząc w domu, a które są zgodne z rzeczywistym
    stanem, to może służyć jako dowód.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Pierwsza miłość - liczy się tylko do drugiej
    /Czesław Banach/

  • 4. Data: 2004-10-30 19:38:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cm0pgp$8fc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale jesli w rozmowie w gadulcu albo w mailu podasz szczegóły tego zabicia,
    > których nie mógłbys znac siedząc w domu, a które są zgodne z rzeczywistym
    > stanem, to może służyć jako dowód.

    Załóżmy jako poszlaka. Ale bardzo silna. No bo na upartego mógł mi ktoś
    opowiedzieć, albo mogłem wydedukować. No ale z cała pewnością musiał bym się
    z tego jasnowidzenia wytłumaczyć.