  • 1. Data: 2004-10-27 08:34:12
    Temat: Zwolnienie lekarskie a zwolnienie z pracy
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Witam,

    Czy z powodu czestych zwolnien lekarskich pracownika mozna zwolnic z pracy?
    Dodam, ze chodzi o nauczyciela zatrudnionego na okres jednego roku i
    podlega to zdaje sie karcie nauczyciela...

    Pozdrawiam, TIA,

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm

  • 2. Data: 2004-10-27 20:59:26
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a zwolnienie z pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    Oficjalnie raczej nie. No ale mogą nie przedłużyć z Tobą umowy.

  • 3. Data: 2004-10-28 10:27:00
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Roland Zerek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Oficjalnie raczej nie. No ale mogą nie przedłużyć z Tobą umowy.

    A co jesli sumaryczny czas zwolnien w ciagu roku osiagnie np. 3 miesiace?
    Na pewno nie ma nic na to? W KP na przyklad?

    Generalnie rzecz idzie o moja zone, nie o mnie. Zona czesto jest na
    chorobowym (na dziecko, ale czasem i sama zachoruje). Umowy na 99% jej i
    tak nie przedluza...

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm