  • 91. Data: 2010-11-18 01:48:41
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-18 01:13, witek pisze:

    > coś do rzeczy możesz dorzucić?

    Raczej do pieca. A zaświadczenie o defloracji jest ?

    6008

  • 92. Data: 2010-11-18 08:42:30
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 00:40:25 +0100, witek <w...@g...pl> said:

    > a co to ma do rzeczy.

    Jak to co? To ty wprowadzileś parametr jednoznacznej indentyfikacji
    osoboy, czego nie ma w ustawie.
    Zaczynasz powoli nie rozumieć swoich tez?
    Nieźle...

    --
    Bydlę

  • 93. Data: 2010-11-18 08:44:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 01:00:51 +0100, Adam Płaszczyca

    No właśnie.

    --
    Bydlę

  • 94. Data: 2010-11-18 08:45:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 01:12:22 +0100, witek <w...@g...pl> said:

    > nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (papierowej).

    Błąd. Nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji.
    Znowu wprowadzasz do przepisu coś, czego w przepisie tym nie ma.

    --
    Bydlę

  • 95. Data: 2010-11-18 08:48:17
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 00:39:04 +0100, witek <w...@g...pl> said:

    > ale czego nie rozumiesz?

    Nie rozumiem dlaczego w jednym zdaniu opierasz się twardo na przepisie,
    a w drugim twierdzisz, że to nie jest wcale takie jednoznaczne i
    przepis może być uznany za niepasujący do sprawy.
    Tego nie rozumiem.

    (bo np. kwestię wskazywania rozumiem, z czym ty masz problemy ogromne)

    --
    Bydlę

  • 96. Data: 2010-11-18 08:48:56
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 00:35:17 +0100, witek <w...@g...pl> said:

    > czasami.

    Kul.

    --
    Bydlę

  • 97. Data: 2010-11-18 09:06:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl>

    > a mozesz powierzyc komu chcesz. zgodnie z art 78.4 PoRD, masz wiedziec
    > komu dales samochod.

    Z tego przepisu nie wynika, że masz wiedzieć tylko, że jak wiesz to masz
    wskazać.

    > jak dales autostopowiczowi, to spisz sobie jego dane, zanim mu dasz
    > kluczyki do reki.

    Chyba żaden przepis nie wymaga takiej staranności

  • 98. Data: 2010-11-18 09:16:14
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    On 11/17/2010 6:00 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > I jeszcze - gdzie jest w ustawie obowiązek prowadzenia ewidencji?

    nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (papierowej).

    Poza trollami wszyscy juz się orientują w temacie.
    A Płaszczyca może tak w nieskończoność.

  • 99. Data: 2010-11-18 09:35:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl>

    > nie dowolne, a na osobę której powierzyło sie samochod.
    >
    > wskazanie na tłum nie jest wstarczajace

    Też nie wskazał na tłum tylko na autostopowicza.

    > tak samo jak podanie dancyh, które nie mogą jednoznacznie byc uzyte do
    > wskazania osoby

    Chodzi o tego dokładnie autostopowicza, któremu powierzył samochód. Żadnego
    innego nie wskazuje.

  • 100. Data: 2010-11-18 11:02:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > A, przepraszam, założyłem szczątkowa inteligencję interlokutora,
    > przepraszam, założenie było jednak nieuprawnione.

    > Ponieważ?

    > Wskaż, prosze, zwioązek obowiązku wskazania z bezpieczeństwem ruchu
    > drogowego bądź porządkiem ruchu drogowego.

    Adamie, straszna szkoda, ze prawnicy po 10 latach nauki i kolejnych 10 pracy
    sa idiotami i w przeciwienstwie do jakiegos goscia z usenetu nie wpadli na
    tak banalne rozwiazanie problemu. Gwarantuje, ze pierwsza kancelaria
    wykrecajaca ludzi z mandatow w tak banalny sposob zbije majatek.

    Dziwne, ze jeszcze takiej nie ma. Ale co tam prawnicy - idioci, w koncu mamy
    Adama w granadzie.

    Pozdrawiam
    Kamil