  • 101. Data: 2010-11-18 12:59:25
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2010 3:06 AM, niusy.pl wrote:
    > Z tego przepisu nie wynika, że masz wiedzieć tylko, że jak wiesz to masz
    > wskazać.

    nie z tego przepisu to nie wynika.
    nie wymyslaj teorii.

  • 102. Data: 2010-11-18 13:00:50
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2010 3:16 AM, Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (papierowej).
    >
    > Poza trollami wszyscy juz się orientują w temacie.
    > A Płaszczyca może tak w nieskończoność.

    dlatego wlasnie skonczylem
    do tej pory bylo na temat. teraz zrobil sie burdel.
    dyskutowac ze sciana nie mam ochoty.

  • 103. Data: 2010-11-18 21:01:41
    Temat: Re: Wskazanie kieruj?cego
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 15:55:41 -0600, witek <w...@g...pl> wrote:

    >to spisz sobie dane tego obcokrajowca, aby dalo sie go odnalezc.

    Chory jesteś? Po co?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 104. Data: 2010-11-18 21:07:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 22:01:41 +0100 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    > Chory jesteś? Po co?

    w sumie to mogę im nawet wysłać wizytówkę. Po chińsku :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2010-11-18 23:14:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 17:46:27 -0600, witek napisał(a):

    > poniewaz podanie niewystarczających danych to nie jest wskazanie osoby.

    Dlaczego?

    > A przepis mówi jasno, że masz wskazac osobę, a nie wskazać na wszystkich
    > Janów Kowalskich. No chyba, że jest tylko jeden w okolicy i nie ma
    > wątpliwości o jaką osobę chodzi.

    Mam wskazać, a nie podać dane identyfikacyjne.

    > ale o tym sobie podyskutuj z sędzią. jeden przyzna ci rację drugi nie.
    > U jednego pojdziesz do domu bez uszczerbku na portfelu u drugiego
    > wyjdziesz z grzywną.

    Nie pytam o to, jak kiepscy są sędziowie. Prosiłem, abyś Ty podał ten
    związek.

    --
    ___________ (R)

  • 106. Data: 2010-11-18 23:15:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 11:02:41 -0000, kamil napisał(a):

    > Adamie, straszna szkoda, ze prawnicy po 10 latach nauki i kolejnych 10 pracy
    > sa idiotami i w przeciwienstwie do jakiegos goscia z usenetu nie wpadli na
    > tak banalne rozwiazanie problemu. Gwarantuje, ze pierwsza kancelaria
    > wykrecajaca ludzi z mandatow w tak banalny sposob zbije majatek.

    Ależ wpadli i je z powodzeniem stosują.

    --
    ___________ (R)

  • 107. Data: 2010-11-18 23:16:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 17:48:19 -0600, witek napisał(a):

    > jakoś na grupie jednak znajdziesz tych co zapłacili, wie jednak nie wszyscy.

    Jakoś nie znalazłem.

    > Mnei to rybka, w którą stronę się to obróci. Równie dobrze można usunąć
    > art 78.4 z PoRD jak i dodać nowy artykuł do KW i wówczas nie bedzie
    > wątpliwości.

    Oczywiście, że nie będzie. Dalej to policja ma wykryć sprawcę.

    --
    ___________ (R)

  • 108. Data: 2010-11-18 23:16:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 07:00:50 -0600, witek napisał(a):

    > dlatego wlasnie skonczylem
    > do tej pory bylo na temat. teraz zrobil sie burdel.
    > dyskutowac ze sciana nie mam ochoty.

    LOL. Powtarzanie swojego zdanai nazywasz dyskusją?

    --
    ___________ (R)

  • 109. Data: 2010-11-18 23:16:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 18:12:22 -0600, witek napisał(a):

    > nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (papierowej).

    Żadnej nie ma.

    > sposób pamiętania komu sie dało samochód jest dowolny byleby był dla
    > ciebie skuteczny.

    Gdzie jest obowiązek pamiętania?

    --
    ___________ (R)

  • 110. Data: 2010-11-18 23:17:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 18:13:20 -0600, witek napisał(a):

    > coś do rzeczy możesz dorzucić?
    > czy kończymy temat.

    To jest bardzo do rzeczy. Brak definicji w ustawie oznacza, że trzeba użyć
    znaczenia leksykalnego. A to juz język polski, którego, z tego co widze,
    nie znasz.
    --