  • 1. Data: 2010-11-15 20:51:05
    Temat: e-Sąd i przekazanie dalej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Złożyłem pozew w e-sądzie w postępowaniu uproszczonym. Pozew został
    przesłany do sądu "murowanego". Zostałem przez ten ostatni pisemnie
    wezwany do uzupełnienia braków formalnych, m.in. poprzez złożenie
    pozwu na urzędowym formularzu wraz z załącznikami oraz odpisami
    pozwu i załączników. Pismo to już posiada nr sygnatury: I C-upr
    123/45. Domyślam się, że to I Wydział Cywilny, postępowanie uproszczone.

    Czy na urzędowym druku pozwu gdzieś muszę dopisać, ten numer
    sygnatury? Czy też powinienem dodatkowo wypełnić druk DS (DANE
    UZUPEŁNIAJĄCE STRON LUB PEŁNOMOCNIKÓW)?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2010-11-17 10:11:30
    Temat: Re: e-Sąd i przekazanie dalej
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-11-15 21:51, Zbynek Ltd. pisze:
    > Czy na urzędowym druku pozwu gdzieś muszę dopisać, ten numer
    > sygnatury? Czy też powinienem dodatkowo wypełnić druk DS (DANE
    > UZUPEŁNIAJĄCE STRON LUB PEŁNOMOCNIKÓW)?

    napisz na zwykłej kartce, że to do sprawy o tej sygnaturze

    KG