  • 81. Data: 2010-11-17 23:20:02
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 16:11:55 -0600, witek napisał(a):

    > jakos w sądach jest wykonalne.

    Jakoś nie zauważam, wszystkie sprawy w jakich obwinienie się powołali na
    ten fakt zostały rozstrzygnięte na ich korzyść.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2010-11-17 23:35:17
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 5:11 PM, Bydlę wrote:

    > Czytasz to, co ci wychodzi spod palców?

    czasami.

  • 83. Data: 2010-11-17 23:39:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 5:10 PM, Bydlę wrote:

    > Daj znać, gdy się ze sobą dogadasz jakie masz zdanie na tem temat.

    ale czego nie rozumiesz?

    jeden sedzia twierdzi, ze art 97 nie mozna stosowac do art 78.4 PoRD, a
    drugi, ze twierdzi.
    Innego artykułu nie ma.
    I jedni karzą zgodnie z art 97 KW w zwiazku z art 78.4 PoRD, a drudzy
    uznają, że ten artykuł nie ma zastosowania, przyznają, że właściciel
    złamał art 78.4 PoRD, ale nie ma podstawy w KW do ukarania.

    Co jest jeszcze nie jasne?

  • 84. Data: 2010-11-17 23:40:25
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 5:08 PM, Bydlę wrote:
    > Tego nie ma w ustawie.
    >
    > To może prościej: gdzie jest w ustawie napisane, że nie może być dwóch
    > ludzi o takim samym nazwisku i imieniu?

    a co to ma do rzeczy.
    Skorą są, to znaczy, że imie i nazwisko nie jest wsytarczająće do
    wskazania osoby, której powierzyło się pojazd. Dodaj jeszcze numer buta.
    O ile się różnią.

  • 85. Data: 2010-11-17 23:46:27
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 5:19 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > A, przepraszam, założyłem szczątkowa inteligencję interlokutora,
    > przepraszam, założenie było jednak nieuprawnione.

    > Ponieważ?

    poniewaz podanie niewystarczających danych to nie jest wskazanie osoby.
    A przepis mówi jasno, że masz wskazac osobę, a nie wskazać na wszystkich
    Janów Kowalskich. No chyba, że jest tylko jeden w okolicy i nie ma
    wątpliwości o jaką osobę chodzi.

    > Wskaż, prosze, zwioązek obowiązku wskazania z bezpieczeństwem ruchu
    > drogowego bądź porządkiem ruchu drogowego.

    ale o tym sobie podyskutuj z sędzią. jeden przyzna ci rację drugi nie.
    U jednego pojdziesz do domu bez uszczerbku na portfelu u drugiego
    wyjdziesz z grzywną.

    Rozróznij złamanie art 78.4 z ukaraniem za wykroczenie.
    Jedno z drugim ma luźny związek tylko i wyłacznie w postaci wysokosci
    kary jaką można wymierzyć, a nie z samym stwierdzeniem faktu czy złamało
    się przepisy prawa o ruchu drogowym czy nie.

  • 86. Data: 2010-11-17 23:48:19
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 5:20 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > Jakoś nie zauważam, wszystkie sprawy w jakich obwinienie się powołali na
    > ten fakt zostały rozstrzygnięte na ich korzyść.

    jakoś na grupie jednak znajdziesz tych co zapłacili, wie jednak nie wszyscy.
    Mnei to rybka, w którą stronę się to obróci. Równie dobrze można usunąć
    art 78.4 z PoRD jak i dodać nowy artykuł do KW i wówczas nie bedzie
    wątpliwości.

  • 87. Data: 2010-11-18 00:00:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 00:08:20 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Tego nie ma w ustawie.
    >
    > To może prościej: gdzie jest w ustawie napisane, że nie może być dwóch
    > ludzi o takim samym nazwisku i imieniu?

    I jeszcze - gdzie jest w ustawie obowiązek prowadzenia ewidencji?

    --
    ___________ (R)

  • 88. Data: 2010-11-18 00:01:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 17:39:04 -0600, witek napisał(a):

> [...]
    > uznają, że ten artykuł nie ma zastosowania, przyznają, że właściciel
    > złamał art 78.4 PoRD, ale nie ma podstawy w KW do ukarania.

    To, kto Cię języka polskiego uczył i nie nauczył.

    --
    ___________ (R)

  • 89. Data: 2010-11-18 00:12:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 6:00 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > I jeszcze - gdzie jest w ustawie obowiązek prowadzenia ewidencji?

    nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (papierowej).

    sposób pamiętania komu sie dało samochód jest dowolny byleby był dla
    ciebie skuteczny.
    rownie dobrze możesz chodzić do wróżki, żeby ci wywróżyła z kart komu
    dałeś samochód jeśli robi to dobrze.

  • 90. Data: 2010-11-18 00:13:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/17/2010 6:01 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > To, kto Cię języka polskiego uczył i nie nauczył.

    coś do rzeczy możesz dorzucić?
    czy kończymy temat.