  • 1. Data: 2006-05-22 16:54:38
    Temat: Wodociąg przez działkę...
    Od: "SW" <b...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem działkę przez którą idzie wodociąg, którego nie ma wpisanego do
    hipoteki działki (zgodnie z Proj Zagospodarowania powinien być gdzie
    indziej). Czy mogę zażądać od Urzędu Gminy podpisania porozumienia "że
    poniesie wszelkie koszty wynikłe z ewentualnej awarii wodociągu powstałe w
    mojej działce"?
    Nie chce na nikim wymuszać pieniędzy, ale też nie mam ochoty ponosić za
    kogoś kosztów.

    aha - przy zakupie nic nie było wiadomo o tym wodociągu.

    --
    pytajnik

  • 2. Data: 2006-05-22 17:21:59
    Temat: Re: Wodociąg przez działkę...
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > indziej). Czy mogę zaż?dać od Urzędu Gminy podpisania porozumienia "że
    > poniesie wszelkie koszty wynikłe z ewentualnej awarii wodoci?gu powstałe w
    > mojej działce"?

    Na tak zadanie pytanie jest tylko jedna odpowiedz: Tak, mozesz.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-05-22 21:06:07
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Słuchaj, skoro tego wodociągu nigdzie nie ma na żadnej mapie, a powinien być
    gdzie indziej, to weź koparkę i go zniszcz niby przez przypadek - przecież
    nie mogłeś o nim wiedzieć :) Potem powiedz, że nie chcesz, żeby biegł przez
    twoją działkę i go powinni przeciągnąć gdzie indziej.

  • 4. Data: 2006-05-23 13:54:24
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 May 2006 23:06:07 +0200, Yusek napisał(a):

> [...]
    > nie mogłeś o nim wiedzieć :) Potem powiedz, że nie chcesz, żeby biegł przez
    > twoją działkę i go powinni przeciągnąć gdzie indziej.

    Tak... jasne - rozkopie sobie działkę, pozbawi sąsiadów wody i narobi
    wrogów... świetna rada...

    Henry