  • 1. Data: 2006-05-22 16:38:33
    Temat: Wyrok w Sądzie pracy... Prosze o pomoc +odliczenia od kwoty zasądzonej+!!!
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Właśnie wygrałem w sądzie pracy sprawę o zaległą prowizję z roku 2003!,
    jednak problem powstał przy wypłacie.
    Sąd zasądził kwotę 6.800 zł
    Pracodawca natomiast zaczął odliczać od 6800 składkę na ZUS, ubezpieczenie
    zdrowotne,
    podatek dochodowy, składkę zdrowotną oraz chce mi potrącić koszty przekazu.
    Po wszystkich odliczeniach stwierdził że dostanę 4.400 zł, jednocześnie
    przypomnę że
    sprawa toczyła się o prowizję.

    Czy nie powinien wypłacić kwoty zasądzonej? Czyli 6.800?
    I czy może odliczyć nawet koszt wpłaty tych pieniędzy?

    Proszę o szybką odpowiedź bo jestem w kropce.

  • 2. Data: 2006-05-22 16:39:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jedrzej napisał(a):

> [...]

    > Po wszystkich odliczeniach stwierdził że dostanę 4.400 zł, jednocześnie

    Prowizja jest częścią wynagrodzenia za pracę i muszą być od niej
    potrącenia.
    Bezpodstawne jest jedynie potrącenie na koszty przekazu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-05-22 16:40:07