  • 1. Data: 2006-05-22 15:18:15
    Temat: Urlop na telefon
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Witam
    Czy pracodawca ma jakiekolwiek podstawy odmowic wydania urlopu na telefon ?
    To bedzie moj wogole pierwszy urlop w tym roku, a pracodawca mi wmawia ze
    urlopy na telefon/zadanie skonczyly sie w styczniu.

    pozdr Flashi

  • 2. Data: 2006-05-22 16:45:01
    Temat: Re: Urlop na telefon
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Flashi napisał(a) :
    > Witam
    > Czy pracodawca ma jakiekolwiek podstawy odmowic wydania urlopu na telefon ?

    Nie. Ty nie prosisz o urlop, tylko informujesz, że dziś właśnie
    wziąłeś/ęłaś urlop na telefon.

    > pracodawca mi wmawia ze
    > urlopy na telefon/zadanie skonczyly sie w styczniu.

    Nie wiem. Lepiej sprawdź.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 3. Data: 2006-05-22 21:18:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Flashi napisał(a):
> [...]
    > To bedzie moj wogole pierwszy urlop w tym roku, a pracodawca mi wmawia ze
    > urlopy na telefon/zadanie skonczyly sie w styczniu.

    Nie, bo bierzesz urlop na zadanie, masz prawo do (chyba) 4 takich
    urlopow w ciagu roku, a nie tylko w styczniu.

    Jacek