  • 41. Data: 2022-02-24 22:53:39
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak ochłoniesz, to daj jakiś materiał, z którego bedzie wynikać, w co
    > samolot strzelał.

    Daj jakiś materiał, z którego będzie wynikać, po chuj samolot wojskowy
    tamtego państwa strzela na terytorium tego państwa.

    > Bo gdyby trafił w ten dom rakietą, to raczej by już
    > dalszego ciągu nie było.

    Się kurwa odezwał specjalista od rakiet w rosyjskich myśliwcach wojskowych.

    > Sądzę, że strzelał do czegoś, co było w pobliżu
    > domu.

    Co by w tym pobliżu nie było, nie miał prawa tam być ani strzelać.

    > nie wiem, co to było, ale mogło być cokolwiek, od czołgu, po
    > ToiToi. Stanie z telefonem komórkowym w tej sytuacji i filmowanie
    > samolotu zbyt mądre nie było zresztą.

    Weź rozpęd i pierdolnij się w głowę. Pewnie nie pomoże, ale na jakiś
    czas przestaniesz pisać brednie.
    Cokolwiek tam stało nie miał prawa strzelać.
    I nikt normalny nie spodziewa się, że nadlatujący samolot zacznie im
    strzelać rakietami w okna. Tam też mieszkają normalni ludzie, którzy
    wojnę znają tylko z obrazków w podręczniku historii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 42. Data: 2022-02-24 23:03:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-23 o 18:44, A. Filip pisze:
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Zima się nie skończyła
    > (okres wysokiego zapotrzebowania na ruski gaz na który UE postawiła)
    > a Putin może np. wyzwolić tereny republik ludowych pod "okupacją"
    > Ukrainy. Ja daje takiemu scenariuszowi 1/6 szans do końca tej zimy.

    Jakie repubilki okupuje Ukraina?
    Nic o tym nie wiem :-(

    --
    animka

  • 43. Data: 2022-02-24 23:06:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    A Białoruś chce Białystok. Twierdzą, że do nich należy.

    --
    animka

  • 44. Data: 2022-02-24 23:09:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-24 o 18:22, Kviat pisze:

    > Uważasz, że to jest zabawne?

    Może kielicha sobie golnął i jest niedysponowany.

    --
    animka

  • 45. Data: 2022-02-24 23:14:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-24 o 19:33, Kviat pisze:

    > Nie ma wątpliwości. Jesteś upośledzony.
    >
    > Masz dowód, że to nie był cel cywilny? Nie? To spierdalaj na drzewo.
    > Ten myśliwiec nie miał prawa tam być, czy obok tego domu był niecywilny
    > "cel", czy go nie było. Tylko dla debila jest tu miejsce na jakieś "ale".
    >
    > To jest dramat tego kraju, że takich ludzi jak ty zatrudnia się w policji.

    On nie jest policjantem. Tyko tak sobie marzy.

    --
    animka

  • 46. Data: 2022-02-24 23:19:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-24 o 20:15, Kviat pisze:

    > Czy w/g ciebie ta chałupa wyglądała jak Biały Dom?

    ROTFL

    --
    animka

  • 47. Data: 2022-02-24 23:19:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-24, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czy Biały Dom jest celem cywilnym czy wojskowym?
    > Czy to nie jest siedziba Głównodowodzącego Siłami Zbrojnymi USA?
    >
    > Czy Ambasada ChRL w Belgradzie zbombardowana przez NATO/USA w 1999 roku była
    > celem wojskowym [A]? Czy samoloty NATO/USA miały prawo tam być?
    > Ile wesel USA/NATO zbombardowały w Afganistanie?
    >
    > Mów co chcesz ale przynajmniej pokaż że nie stosujesz podwójnych
    > standardów. W przypadku Putinistanu nie trzeba aż geniusza żeby ostro
    > opierdalać bez (oczywistej) podwójnej moralności Kalego albo sklerozy
    > ale byle tani partacz tego nie zrobi (fachowo).

    Przede wszystkim retoryka, że nie stało się nic, bo NATO zdarzały się
    też pomyłki czy "pomyłki" jest o kant dupy. Co to ma za znaczenie? Bo
    NATO cośtam to Putin może już mordować cywili i atakować niepodległy
    kraj, który jak dotąd nawet członkiem NATO nie jest?

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2022-02-24 23:32:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja w wojsku byłem i nawet naciskałem przycisk jako działonowy 100mm
    armaty czołgowej

    A Ty?

  • 49. Data: 2022-02-25 00:36:24
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Rosja chciała odzyskać
    > swoje tereny i odzyska.

    Coś na bakier jesteś z wiedzą:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_Ukrainy#/medi
    a/Plik:Ukraine-growth.png

  • 50. Data: 2022-02-25 00:47:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 23:06, Animka pisze:

    > A Białoruś chce Białystok. Twierdzą, że do nich należy.

    Czy ja twierdzę, ze to dobrze, że chcą. Moje stanowisko mniej więcej
    było takie, że po prostu wielcy tego świata dogadali się nad głową
    Ukrainy i wszyscy będą zadowoleni. Tylko nie wziąłem pod uwagę, ze
    uderzą z Białorusi ku południu.

    --
    Robert Tomasik