  • 1. Data: 2022-02-22 17:49:35
    Temat: Policja pomaga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-przez-awarie-
    bankomatu-nie-mogl-kupic-jedzenia-policjanci-po,nId,
    5724080#crp_state=1

    "Awaria bankomatu zatrzymała kartę 91-latka, który chciał wypłacić
    pieniądze i kupić sobie jedzenie. Starszemu mężczyźnie pomogli
    małopolscy policjanci, którzy za własne pieniądze kupili mu jedzenie."

    Pochwalic?
    Chyba tak..

  • 2. Data: 2022-02-22 18:08:39
    Temat: Re: Policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 17:49, J.F pisze:

    > Pochwalic?
    > Chyba tak..

    Z ludzkiej strony tak. Z medialnej... bieganie rzecznika do radia bo
    kulson zachował się jak człowiek przypomina mi żebranie o lajki.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-02-22 18:42:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > pieniądze i kupić sobie jedzenie. Starszemu mężczyźnie pomogli
    > małopolscy policjanci, którzy za własne pieniądze kupili mu jedzenie."

    Szacun dla policjantów, ale pomysł, by to publikować średni. Jeszcze,
    gdyby ze środków Policji zrobiono zakupy. Ale to środki tego policjanta.
    Co innego, gdyby obdarowany napisał podziękowania i to opublikowano.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-02-22 23:04:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-22 o 17:49, J.F pisze:

> [...]
    > pieniądze i kupić sobie jedzenie. Starszemu mężczyźnie pomogli
    > małopolscy policjanci, którzy za własne pieniądze kupili mu jedzenie."

    Przecież to obywatelski obowiązek każdego człowieka nie tylko
    policjanta, żeby pomóc drugiemu czowiekowi. Trzeba mieć także sumienie.

    Czy policjanci pomogli staruszkowi w załatwieniu sprawy zwrotu karty z
    bankomatu?

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-02-22 23:06:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-22 o 18:08, Shrek pisze:

    > Z ludzkiej strony tak. Z medialnej... bieganie rzecznika do radia bo
    > kulson zachował się jak człowiek przypomina mi żebranie o lajki.

    To mi się kojarzy także z donosiciestwem, plotkarstwem, chwalipięctwem i
    przedszkolem.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-02-23 00:16:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 23:04, Animka pisze:
    > Czy policjanci pomogli staruszkowi w załatwieniu sprawy zwrotu karty z
    > bankomatu?

    Kurcze! Gdzieś w necie pisali o policjancie, co wysadzał bankomaty. Już
    wiem! On chciał staruszkowi odzyskać kartę :-)

    --
    Robert Tomasik