  • 51. Data: 2008-04-21 20:52:20
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > A jak wykujesz prąd i benzynę...

    Zdaje się, że przepisy dotyczące materiałów wybuchowych (benzyna)
    są o niebo mniej restrykcyjne od art. 269b, choćby ze względu na
    istnienie systemu zezwoleń na wyrabianie, przetwarzanie, gromadzenie,
    posiadanie, posługiwanie się lub handel takimi materiałami, więc
    takie porównywanie jest -- za przeproszeniem -- o kant d*y rozbić.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 52. Data: 2008-04-21 22:04:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński pisze:

> [...]
    > posiadanie, posługiwanie się lub handel takimi materiałami, więc
    > takie porównywanie jest -- za przeproszeniem -- o kant d*y rozbić.

    MegaROTFL

    Jesteś tak głupi, że tego się nie da nawet opisać :)

    PS: mam nadzieję, że reszta rozpoznała cytat?

  • 53. Data: 2008-04-21 22:38:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poświadczenie zgodności instalacji programu na konkretnym komputerze
    > z umową licencyjną.

    W którym miejscu podanego seriala jest to napisane?

  • 54. Data: 2008-04-22 06:43:14
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > "Troll" <w...@d...mnie> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami Kodeksu karnego, zakup
    > komputera jest zbrodnią.

    debil, rece opadaja.

  • 55. Data: 2008-04-22 07:44:30
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > "Troll" <w...@d...mnie> writes:
    >
    > [...]
    >

    > Zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami Kodeksu karnego, zakup
    > komputera jest zbrodnią.

    Możesz rozwinąć?

> [...]
    >
    > § 1. Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma
    > zamiar jego popełnienia, to jest chce go popełnić albo przewidując
    > możliwość jego popełnienia, na to się godzi.
    >
    > Chodzi o możliwość przewidzenia popełnienia czynu zabronionego, którym
    > jest opracowanie programu komputerowego zawierającego błędy w części
    > odpowiedzialnej za ochronę danych, a tym samym wytworzenie programu
    > komputerowego przystosowanego do niszczenia, uszkadzania, usuwania,
    > zmieniania danych informatycznych przez osobę nieuprawnioną, która
    > wykorzystałaby znajdujący się w programie błąd.

    Możesz mi wskazać działalność człowieka, przy której nie występuje
    możliwość popełnienia błędu?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 56. Data: 2008-04-22 09:56:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Jesteś tak głupi, że tego się nie da nawet opisać :)

    Ależ spróbuj, chętnie poczytam.

  • 57. Data: 2008-04-22 09:56:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Troll" <w...@d...mnie> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:878wz7z2bj.fsf@heclap.domek...

    > debil, rece opadaja.

    Niestety.

  • 58. Data: 2008-04-22 09:58:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tapatik <t...@b...adresu> writes:

    > Możesz rozwinąć?

    Pozyskanie urządzenia przystosowanego do popełnienia przestępstwa
    z wymienionych w art. 269b artykułów.

    > Możesz mi wskazać działalność człowieka, przy której nie występuje
    > możliwość popełnienia błędu?

    Błedu, którego skutkiem jest popełnienie zbrodni w rozumieniu
    przepisów kodeksu karnego czy błędu w ogóle?

  • 59. Data: 2008-04-22 09:59:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tapatik <t...@b...adresu> writes:

> [...]

    z wymienionych w art. 269b artykułów.

    > Możesz mi wskazać działalność człowieka, przy której nie występuje

    Błędu, którego skutkiem jest popełnienie zbrodni w rozumieniu
    przepisów kodeksu karnego czy błędu w ogóle?

  • 60. Data: 2008-04-22 11:22:48
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Niestety.

    kup sobie lepiej jakis podrecznik do prawa k.