  • 1. Data: 2006-12-10 22:31:46
    Temat: Wezwanie do strazy miejskiej.
    Od: "Lukasz" <a...@d...pl>

    Mam pytanko do znawcow prawa/tematu.Popelnilem wykroczenie napilem sie piwa
    w miejscu publicznym ;) piwo trzymalem w kieszeni i tak z nim szedlem
    zostalem zatrzymany przez straznikow przeszukany nie mialem dowodu
    osobistego wiec za ta zbrodnie dostalem wezwanie do ich
    siedziby.Poinformowali mnie ze mam sie zglosic w ciagu 14 dni i tam dostane
    mandat.Na jaki mandat moge liczyc ? ile dostaje sie za tak okrutna zbrodnie
    ?.Czy jezeli nie pojde tam przysylaja poczta ponowne wezwanie ? czy moze
    odrazu do sadu grodzkiego ?.Krucho u mnie z kasa teraz swieta wiadomo
    chcialbym to odlozyc na styczen.Wezwania moge sie spodziewac jeszcze przed
    swietami czy nie zdaza ?.Isc nie isc co radzicie ?.

  • 2. Data: 2006-12-10 22:54:51
    Temat: Re: Wezwanie do strazy miejskiej.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 10 Dec 2006 23:31:46 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Isc nie isc co radzicie ?.

    Iść. Ale niezbyt rozumiem w ogole cala sytuacje. Podales im w koncu swoje
    dane czy nie? Dali Ci jakies wezwanie czy nie? Masz isc do nich i co im
    powiedziec?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-10 23:17:59
    Od: "Lukasz" <a...@d...pl>

    > Iść. Ale niezbyt rozumiem w ogole cala sytuacje. Podales im w koncu swoje
    > dane czy nie? Dali Ci jakies wezwanie czy nie? Masz isc do nich i co im
    > powiedziec?

    Podalem jakbym nie podal im swoich danych to bym nie mial problemu.Musialem
    podac swoje dane sprawdzali czy nie poszukiwany notowany itp.Dostalem
    wezwanie wciagu 14 dni mam sie stawic , w tym tygodniu mija termin o
    spozywanie alkoholu i tam jakis paragraf.Nie pojde ponowne wezwanie czy
    grodzki ?.Ile maks moge dostac za to ?.Tego glownie chce sie dowiedziec.Pare
    lat temu mialem dosc nie mila sytuacje ze straznikami tez dostalem mandat
    tyle ze byl tak wysoki rozkladalem go na raty i splacalem rok czasu.Miedzy
    innymi bylo tez spozywanie alkoholu w publicznym miejscu plus pare innych
    wykroczen za jednym zamachem mi dolozyli.Tez szedlem do ich siedziby ale o
    zadnym tlumaczeniu prosbach nie bylo mowy tylko straszenie grodzkim.Tak wiec
    po takich doswiadczeniach niechce tam isc jak mam dostac znowu bardzo wysoki
    mandat to bedzie przypal niezly za lyk piwa.

  • 4. Data: 2006-12-11 00:02:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Lukasz wrote:
    > Tez szedlem do ich siedziby ale o
    > zadnym tlumaczeniu prosbach nie bylo mowy tylko straszenie grodzkim.

    Nie straszenie, tylko pouczenie o tym, że przysługuje Ci konstytucyjne
    (i ujęte w paru miejscach w prawie międzynarodowym) prawo do
    rozstrzygnięcia kwestii spornych przed niezawisłym sądem.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-12-11 08:20:43
    Od: "Lukasz" <a...@d...pl>

> [...]
    > (i ujęte w paru miejscach w prawie międzynarodowym) prawo do
    > rozstrzygnięcia kwestii spornych przed niezawisłym sądem.

    Nie straszenie ? to jak to mozna nazwac tu dostanie pan tyle ale w grodzkim
    to 2 razy wiecej odrazu wiec niech pan wybiera.A niezawisle sady to moze i
    sa ale nie w tym kraju.

  • 6. Data: 2006-12-11 08:38:09
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcialbym to odlozyc na styczen.Wezwania moge sie spodziewac jeszcze przed
    > swietami czy nie zdaza ?.Isc nie isc co radzicie ?.

    100 zł. Ale mozesz sie targowac z nimi ze np.zasmiecales a nie piles i Ci
    wlepia 50 zł.ja tak robie:)

  • 7. Data: 2006-12-11 09:00:36
    Od: "Lukasz" <a...@d...pl>

    > 100 zł. Ale mozesz sie targowac z nimi ze np.zasmiecales a nie piles i Ci
    > wlepia 50 zł.ja tak robie:)

    Mam nadzieje ze tak bedzie wlasnie pare lat temu dostalem o jedno 0 wiecej
    za 3 rzeczy zasmiecanie ,uzywanie wulgarnych slow i picie wodki w miejscu
    publicznym :).Teraz bylo piwko i grzecznie wiec moze sie zlituja :).

  • 8. Data: 2006-12-11 10:48:27
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...onet.pl>

    > Nie straszenie ? to jak to mozna nazwac tu dostanie pan tyle ale w grodzkim
    > to 2 razy wiecej odrazu wiec niech pan wybiera.A niezawisle sady to moze i
    > sa ale nie w tym kraju.

    Czy uważasz, że gdyby były nizawisłe sądy, to byś został uniewinniony? Czy jak? Czy
    cała sprawa to jedna wielka niesprawiedliwość, a ty jesteś niewinny i czysty jak łza?

    Adam Pietrasiewicz

  • 9. Data: 2006-12-11 13:38:43
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Lukasz" <a...@d...pl> wrote in message

    > Nie straszenie ? to jak to mozna nazwac tu dostanie pan tyle ale w
    > grodzkim to 2 razy wiecej odrazu wiec niech pan wybiera.A niezawisle sady
    > to moze i sa ale nie w tym kraju.

    Bo w grodzkim dostałbyś dwa razy więcej. On cię tylko poinformował, bo
    mogłeś nie wiedzieć.

  • 10. Data: 2006-12-11 18:30:12
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Bo w grodzkim dostałbyś dwa razy więcej.

    wątpię
    choć z kosztami mniej by pewnie nie wyszło

    KG