    From: "Lukasz" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie do strazy miejskiej.
    Date: Sun, 10 Dec 2006 23:31:46 +0100

    Mam pytanko do znawcow prawa/tematu.Popelnilem wykroczenie napilem sie piwa
    w miejscu publicznym ;) piwo trzymalem w kieszeni i tak z nim szedlem
    zostalem zatrzymany przez straznikow przeszukany nie mialem dowodu
    osobistego wiec za ta zbrodnie dostalem wezwanie do ich
    siedziby.Poinformowali mnie ze mam sie zglosic w ciagu 14 dni i tam dostane
    mandat.Na jaki mandat moge liczyc ? ile dostaje sie za tak okrutna zbrodnie
    ?.Czy jezeli nie pojde tam przysylaja poczta ponowne wezwanie ? czy moze
    odrazu do sadu grodzkiego ?.Krucho u mnie z kasa teraz swieta wiadomo
    chcialbym to odlozyc na styczen.Wezwania moge sie spodziewac jeszcze przed
    swietami czy nie zdaza ?.Isc nie isc co radzicie ?.