  • 1. Data: 2006-12-10 18:22:41
    Temat: Sprawa karna
    Od: "Tomasz JJ" <s...@v...pl>

    Witam !

    Moja żona jest światkiem w sprawie karnej.

    Czy zaświadczenie że jest w ciąży mogło by jej w czymś pomóc w czasie
    zeznań.

    Np. mniej pytań, lepsze traktowanie przez strony ?

    Dodam tylko że jest pracownicą firmy której współwłaściciele się ciągają po
    sądach i nie jest ściśle związana ze sprawą, jednak stres chociażby
    związany z tym że będzie pierwszy raz w takiej sytuacji jest duży.

    Jeśli takie zaświadczenie mogło by pomóc to kiedy i w jakiej formie należy
    je przedstawić ?

    Pozdrawiam

    Tomal

  • 2. Data: 2006-12-10 18:37:56
    Temat: Re: Sprawa karna
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > zeznań.
    >
    > Np. mniej pytań, lepsze traktowanie przez strony ?

    Samo zaświadczenie o ciąży nie, ale np. zaświadczenie lekarskie o
    przeciwskazaniu do zeznawania w sądzie z uwagi na ciążę tak - może wtedy je
    wysłać i prosić o zrezygnowanie z jej zeznań, bo nic nie wie w sprawie.

    Widoczna ciąża na pewno skłoni sąd do większej ostrożności i np. może
    pozwolić zeznawać na siedząco.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2006-12-10 18:41:00
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]

    Samo zaświadczenie o ciąży nie, ale np. zaświadczenie lekarskie o
    przeciwskazaniu do zeznawania w sądzie z uwagi na ciążę tak - może wtedy je
    wysłać i prosić o zrezygnowanie z jej zeznań, bo nic nie wie w sprawie, albo
    o przesluchanie jej w miejscu zamieszkania (wtedy sad do niej przyjedzie jak
    mu bedzie bardzo zalezalo na tych zeznaniach).

  • 4. Data: 2006-12-10 20:40:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:elhj9s$4q0$1@news.onet.pl Tomasz JJ <s...@v...pl> pisze:

    > Moja żona jest światkiem w sprawie karnej.
    Przepraszam, czym jest?

    Jotte

  • 5. Data: 2006-12-10 21:19:46
    Od: "Michal K." <k...@o...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Przepraszam, czym jest?

    Może półświatkiem ;)

    --
    Pozdr,

    Michał K.

  • 6. Data: 2006-12-10 21:26:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:457c69e9$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl Michal K.
    <k...@o...pl> pisze:

    > Może półświatkiem ;)
    To raczej by chyba wiedział, nie...?
    A może i nie... ;)

    Jotte

  • 7. Data: 2006-12-12 08:00:12
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > Przepraszam, czym jest?

    Pewnie calym jego swiatem:)

    Angie

  • 8. Data: 2006-12-12 08:11:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Angie [Tue, 12 Dec 2006 09:00:12 +0100]:

    > Pewnie calym jego swiatem:)

    Ale wychodzi, że takim małym... ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *