  • 1. Data: 2002-10-30 07:12:55
    Temat: WKU i policja
    Od: Wojtek <s...@w...edu.pl>

    Witam !

    Mam takie pytanie. Dostalem trzy wezwania na WKU, nie zglosilem sie na
    zadne z nich z powodu braku czasu oraz mo?liwosci technicznych. Dzwonilem
    na WKU dwukrotnie aby umowic sie na jakis inny termin. Niestety
    dowiedzialem sie ze WKU przyjmuje tylko od poniedzialku do piatko w godz.
    od 7.30 do 15. Takie godziny zupelnie mi nie odpowiadaja. Nikt tez nie
    poinformowal mnie ze wystarczy wyslac zaswiadczenie ze sie ucze(a takowe
    posiadam) listem poleconym. Efektem tego jest to iz WKU wytoczyla
    przeciwko mnie sprawe sadowa. Musialem zglosic sie na policje pobrali
    odciski palcow, zrobili kilka fotek(z numerkami) i teraz czekam na termin
    rtozprawy. Jestem w ciezkim szoku i nie wiem czego sie spodziewac ??!!.
    Moze ktos mial podobna sytuacje lub slyszal o takiej ??

    Dzieki za informacje

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-10-30 08:11:05
    Temat: Re: WKU i policja
    Od: "Zygmunt Arofoński" <i...@n...e-gregor.com>

    A ja sie zastanawiam kiedy mnie beda scigac, mam 24 lata, nie ucze sie
    obecnie a od ponad roku cisza :) (78 rocznik, moze blednie mnie wladowali
    juz do rezerwy ;)

  • 3. Data: 2002-10-30 10:18:46
    Od: Wojtek <s...@w...edu.pl>

  • 4. Data: 2002-10-30 13:30:46
    Od: "Zygmunt Arofoński" <i...@n...e-gregor.com>

    [ciach]
    ja mam pseudo-dobra sytuacje bo nie maja mojego aktualnego adresu
    zameldowania, a na "starych smieciach" juz nikt mnie nie zna...
    druga sprawa , ze szkola prawdopodobnie nie wyslala nic do WKU bo "wisze" im
    z 1500 zl :)

  • 5. Data: 2002-10-30 15:48:27
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <s...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > rtozprawy. Jestem w ciezkim szoku i nie wiem czego sie spodziewac ??!!.
    > Moze ktos mial podobna sytuacje lub slyszal o takiej ??

    pfff widze ze jestes z mojej uczelni (bylej zreszta) Ci maja mistrza jesli
    chodzi o powiadamianie WKU ze juz tam nie chodzisz
    i ze powinno Cie zgarnac. (Normalnie takiego pisma bys nie dostal wiec widac
    ze juz nie jestes studentem WSI)

    Wyjscia sa 2)
    1) zapisz sie do katowic na GALLUSA (jak zrobisz to teraz dostaniesz pisemko
    ze jestes studentem od lutego) za 900 zl na semestr
    2) na rozprawie: ale nie chce mi sie pisac o tym.

    Sam dostalem dopiero 1 wezmanie ktorego nie odebralem
    zobacze kiedy 2 i 3 a pozniej wysle im poleconym papier ze dalej studiuje i
    nie sie odpierdola albo wezwe policje :-)
    do lutego jestem wiezniem tego kraju

  • 6. Data: 2002-10-30 16:06:15
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

> [...]
    >
    > Mam takie pytanie. Dostalem trzy wezwania na WKU, nie zglosilem sie na
    > zadne z nich z powodu braku czasu oraz mo?liwosci technicznych.

    jakie wezwania ?? jeżeli zwykłym listem a takie teraz wysyłają to niech ci
    udowodnią, że dotarły do Ciebie osobiście

    Pozdrawiam Michał

  • 7. Data: 2002-10-30 17:44:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <app4m5$4u8$1@news2.tpi.pl> Michał M. napisał(a):

    > jakie wezwania ?? jeżeli zwykłym listem a takie teraz wysyłają to niech ci
    > udowodnią, że dotarły do Ciebie osobiście

    Podobno teraz już nie trzeba odbierać wezwań, jest obowiązek samodzielnego
    orientowania się, jaki ma się 'status' w WKU. Mogą zlapac delikwenta nawet gdy
    nie odbiera listow, bo to juz nie jest wymowka.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2002-10-30 19:11:55
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    No nie wiem - zawsze mozna udac glupa ze sie nie znasz na przepisach.

    Przytocze ulubiony SLOGANOCYTAT Urzedu skarboweg

    NIEWIEDZE NIE USPRAWIEDLIWIA

  • 9. Data: 2002-10-30 19:12:05
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    .

  • 10. Data: 2002-10-30 21:28:08
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > Wyjscia sa 2)
    > 1) zapisz sie do katowic na GALLUSA (jak zrobisz to teraz dostaniesz
    pisemko
    > ze jestes studentem od lutego) za 900 zl na semestr

    To mu nic nie da. Byly juz przypadki zgarniania takich chlopcow. Potrzebne
    jest zaswiadczenie, ze "jest studentem", a nie że "będzie studentem od
    lutego". Do lutego już dawno będzie w wojsku, a 900 zł diabli wezmą.

    Pozdrawiam,
    MArta