  • 11. Data: 2002-10-30 22:42:30
    Temat: Re: WKU i policja
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <appai8$7tn$1@news.tpi.pl> przemo napisał(a):
    > No nie wiem - zawsze mozna udac glupa ze sie nie znasz na przepisach.

    A to bez sensu na maksa - nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem. Pudło
    jednym słowem.
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2002-10-31 07:16:54
    Od: Wojtek <s...@w...edu.pl>

    Witam !

    No to moze kilka slow wyjasnien. Jesli chodzi o wezwania to byly to listy
    polecone wiec musialem potwierdzic odbior. A jesli chodzi o szkole to nadal
    jestem studentem i szkole koncze dopiero w styczniu 2003. Zaswiadczenie o
    tym ze jestem studentem oczywiscie posiadam. Ale dlaczego ju? po trzech
    wezwaniach podali mnie do sadu ???????? przeciez nie ukrywam sie ani nic
    takiego a okres w ktorym przysylali mi te wezwania to zaledwie piec
    miesiecy !!??

    Pozdrawiam
    Wojtek K.

  • 13. Data: 2002-10-31 16:06:22
    Od: g...@p...onet.pl

    > No to moze kilka slow wyjasnien. Jesli chodzi o wezwania to byly to listy
    > polecone wiec musialem potwierdzic odbior.

    No tak... a kto mowil zeby je w ogole odbierac? Jak widzisz ze z WKU to po
    prostu nie odbierasz. Ale na to juz za pozno, na przyszlosc dobrze pamietac ze
    pierwszego listu mozna spokojnie nie odbierac i wygrac na czasie 2-3 tygodnie
    zanim wroci.

    > przeciez nie ukrywam sie ani nic takiego a okres w ktorym przysylali mi te
    > wezwania to zaledwie piec miesiecy !!??

    Chyba nie mowisz powaznie. Odebrales wezwania i nie stawiles sie na nie, czyli
    nie ma zbyt duzej roznicy gdybys sie ukrywal.

    G.

  • 14. Data: 2002-11-01 09:23:12
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <s...@w...edu.pl> wrote:

> [...]
    > przeciez nie ukrywam sie ani nic takiego a okres w ktorym
    > przysylali mi te wezwania to zaledwie piec miesiecy !!??

    Czytam to i włos się jeży. Dla Ciebie kilka miesięcy i 3 wezwania to
    mało ??? A jakież to wazne masz sprawy, ze nie mogłes sie stawić ?
    No i jeszce powaliło mnie Twoje stwierdzenie:

    > Takie godziny zupelnie mi nie
    > odpowiadaja.

    Przeciez to jest urzędowa sprawa i jeśli masz wtedy zajecia na uczelni
    to samo wezwanie jest usprawiedliwieniem nieobecności.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 15. Data: 2002-11-03 13:14:07
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem - zawsze mozna udac glupa ze sie nie znasz na przepisach.

    IGNORANTIA IURIS NOCET
    (Nieznajomosc prawz szkodzi)
    To nie jest zadna wymowka i nie bedzie uwzgledniona przez sad, gdyz akty
    prawne wlasciwie ogloszone -tzn w Dzienniku Urzedowym RP lub Dzienniku
    Urzedowym Wojewody - uwaza sie za powszechnie zanane.

    -=treneros=-