  • 1. Data: 2002-10-30 07:15:41
    Temat: Zwolnienia grupowe a odprawa
    Od: "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam i proszę o pomoc.
    Upadający zakład pracy dokonuje zwolnień grupowych, w myśl przepisów winnam
    otrzymać 3 miesięczną odprawę (prac. 24 lata). Kto ma wypłacić mi tą odprawę,
    skoro zakład nie posiada pieniędzy nawet na zapłacenie ostatnich poborów ?
    Zakład jest państwową firmą golusieńką i zadłużoną po uszy, dawno stracił
    zdolność kredytową oraz zastawił bądź wysprzedał co się dało.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 2. Data: 2002-10-30 15:43:26
    Temat: Re: Zwolnienia grupowe a odprawa
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>

    Weronika Styka wrote:
> [...]
    > Zakład jest państwową firmą golusieńką i zadłużoną po uszy, dawno stracił
    > zdolność kredytową oraz zastawił bądź wysprzedał co się dało.

    Fundusz Gwarantowanych Siadczeń Pracowniczych (?)

    kazik