    From: "TRESOR" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU i policja
    Date: Wed, 30 Oct 2002 16:48:27 +0100

    Użytkownik "Wojtek" <s...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92B7534F4B938siwojcikwsiedupl@193.110.120.9.
    ..
    > Witam !
    >
    > Mam takie pytanie. Dostalem trzy wezwania na WKU, nie zglosilem sie na
    > zadne z nich z powodu braku czasu oraz mo?liwosci technicznych. Dzwonilem
    > na WKU dwukrotnie aby umowic sie na jakis inny termin. Niestety
    > dowiedzialem sie ze WKU przyjmuje tylko od poniedzialku do piatko w godz.
    > od 7.30 do 15. Takie godziny zupelnie mi nie odpowiadaja. Nikt tez nie
    > poinformowal mnie ze wystarczy wyslac zaswiadczenie ze sie ucze(a takowe
    > posiadam) listem poleconym. Efektem tego jest to iz WKU wytoczyla
> [...]

    pfff widze ze jestes z mojej uczelni (bylej zreszta) Ci maja mistrza jesli
    chodzi o powiadamianie WKU ze juz tam nie chodzisz
    i ze powinno Cie zgarnac. (Normalnie takiego pisma bys nie dostal wiec widac
    ze juz nie jestes studentem WSI)

    Wyjscia sa 2)
    1) zapisz sie do katowic na GALLUSA (jak zrobisz to teraz dostaniesz pisemko
    ze jestes studentem od lutego) za 900 zl na semestr
    2) na rozprawie: ale nie chce mi sie pisac o tym.

    Sam dostalem dopiero 1 wezmanie ktorego nie odebralem
    zobacze kiedy 2 i 3 a pozniej wysle im poleconym papier ze dalej studiuje i
    nie sie odpierdola albo wezwe policje :-)
    do lutego jestem wiezniem tego kraju