  • 131. Data: 2021-09-19 11:11:29
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tak, że niestety, jak lubię to multikulti tak rozumiem opory przed
    > przyjęciem imigrantów, skoro stan faktyczny jest taki, że się nie
    > asymilują a nikt po prawdzie nie wymyślił systemu, który potrafiłby na
    > taką integrację i asymilację.

    No jak to? Sam wyżej napisałeś, że już wymyślili taki system.
    "U mnie, jako, że panuje tu zamordyzm to wszystko jest dość dobrze
    zintegrowane i kontrolowane."

    P.S.
    Przypomnij co to za "wspaniały" kraj?

  • 132. Data: 2021-09-19 11:18:20
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.09.2021 o 00:00, n...@o...pl pisze:

    > Proponuję definicji uchodźcy i jego praw pouczyć się z ustawy, a nie wikipedii.
    > Wróć jak doczytasz.

    Proponuję przeczytać Konwencję, na którą tu się ciągle powołujesz. To
    jest wycięty z niej fragment definiujący uchodźcę.
    Możesz nie wracać.

  • 133. Data: 2021-09-19 11:31:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oni nie mają wyjebane, bo to powoduje dyskomfort. Ten dyskomfort wynika po
    > części z uwarunkowania religijnego, a po części bo tak wypada, więc jakby
    > nie mieli dyskomfortu to by mieli dyskomfort. Takiej prawdziwej
    > świadomości, że to co mają zawdzieczają praktycznie wyłącznie szczęściu
    > urodzenia się w odpowiedni miejscu i czasie w zasadzie MZ nie ma. Niby każdy
    > zapytany się zgodzi, że tak, że to zależy od tego, ale niewielu to
    > naprawdę rozumie. Cały czas pokutuje przecież mit, że jak tylko chcesz to
    > możesz wszystko.

    Zgadzam się! (;))
    I do tego są tacy, również na tej grupie, którzy uważają, że na to
    szczęście zasłużyli, bo ich przodkowie biegali z karabinem po lesie. Bo
    przecież to to samo, jakby osobiście tym karabinem wywalczyli sobie to
    szczęście, więc afgańskie kobiety są śmieszne, bo miały chujowych
    przodków i dlatego nie zasługużyły na lepszy los. Same są sobie winne,
    mogły przecież lepiej wybrać sobie przodków.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 134. Data: 2021-09-19 11:42:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2021 00:06:53 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > A to ty zwykły naziol jesteś.

    Po raz 4 proszę o odpowiedź na pytanie - ilu uchodźców Polska może
    przyjąć aby twoja tolerancja została wyczerpana?
    Dopóki nie odpowiesz, jesteś dla mnie zwykłym bałwanem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 135. Data: 2021-09-19 12:01:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Po raz 4 proszę o odpowiedź na pytanie - ilu uchodźców Polska może
    > przyjąć aby twoja tolerancja została wyczerpana?
    > Dopóki nie odpowiesz, jesteś dla mnie zwykłym bałwanem.

    Oprócz kwestii ilu może/powinna przyjąć (rocznie) jest kwestia czy
    powinna ryzykować utratę kontroli nad tym ilu przyjmuje.
    *Jeszcze* ta druga kwestia jest znacznie ważniejsza IMHO.

    Mój próg _względnie łatwej_ tolerancji to przyjmowanie _wszystkich_
    imigrantów (nie tylko uchodźców) z limitem rocznym 1 promila populacji
    (38_000 rocznie).

    --
    A. Filip

  • 136. Data: 2021-09-19 12:18:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.09.2021 o 11:31, Kviat pisze:

> [...]
    > przodków i dlatego nie zasługużyły na lepszy los. Same są sobie winne,
    > mogły przecież lepiej wybrać sobie przodków.

    Ale z czym masz problem? Przez 20 lat z karabinami u boku Amerykanów
    walczyliśmy o szczęście afgańskich kobiet. Możliwe, że to za krótko i
    trzeba tam było siedzieć przez 100-200 lat jak Anglicy w swoich
    koloniach/protektoratach. Tylko, że to też żadnego sukcesu nie wróży bo
    mimo że Anglicy ujednolicali prawa/przepisy i dostosowywali do sowich,
    to po odzyskaniu niepodległości nadal, w niektórych byłych koloniach
    kobiety mają pod górę. Afganistan też był zresztą takim protektoratem i
    na przodków, to można było jeszcze zwalać winę 30-40 lat temu, ale skoro
    w ostatnim czasie nie narodziła się tam emancypacja i feminizm, to może
    tym kobietom jest dobrze jak jest i nie ma co ich na siłę uszczęśliwiać?

  • 137. Data: 2021-09-19 12:26:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    > lat temu, ale skoro w ostatnim czasie nie narodziła się tam
    > emancypacja i feminizm, to może tym kobietom jest dobrze jak jest i

    Przecież każde dziecko wie że kobiety w Afganistanie Talibów zasługują
    na znacznie więcej praw niż kobiety w od dziesięcioleci USA wielce
    przyjaznym Królestwie Saudów. Dla mnie testem na to ile dla USA/Europy
    są warte prawa kobiet, wolność i demokracja same w sobie a nie jako
    środek do innych celów jest właśnie Królestwo Saudów.

    --
    A. Filip

  • 138. Data: 2021-09-19 12:28:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.09.2021 o 12:01, A. Filip pisze:

    > Mój próg _względnie łatwej_ tolerancji to przyjmowanie _wszystkich_
    > imigrantów (nie tylko uchodźców) z limitem rocznym 1 promila populacji
    > (38_000 rocznie).

    Można i taki współczynnik przyjąć, ale pod warunkiem, że będzie to się
    równo rozkładało między kobiety i dzieci, nawet całe rodziny. Bo to co
    teraz czeka nad granicą wschodnią i jest wyłapywane nad zachodnią to w
    ponad 90 procentach zdrowe 20-30 letnie byczki, u których tolerancja
    działa tylko w jedną stronę, tzn trzeba ich tolerować, oni już
    cokolwiek/kogokolwiek niekoniecznie.
    No i nie zapomnijmy, że w ostatnim czasie Polska wchłonęła od miliona do
    dwóch milionów Ukraińców, więc limit jednego promila populacji mamy
    wyrobiony na najbliższe ćwierć wieku.

  • 139. Data: 2021-09-19 12:42:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.09.2021 o 01:21, A. Filip pisze:
    > Szczególnie gdy Białorusini jakoś nie uciekają setkami przez zieloną
    > granice do Polski (jeszcze?).

    Co więcej, w wypadku Białorusinów uznałbym, że mają prawo tak zrobić,
    bowiem z oczywistych względów służby Łukaszenki mogłyby nie chcieć ich
    przez legalne przejścia przepuszczać. Natomiast nie wskazuje nic na to,
    że tych Afgańczyków, Syryjczyków itp. by blokowali.

    --
    Robert Tomasik

  • 140. Data: 2021-09-19 13:07:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.09.2021 o 12:18, nadir pisze:

    > Ale z czym masz problem? Przez 20 lat z karabinami u boku Amerykanów
    > walczyliśmy o szczęście afgańskich kobiet.

    Ja nie walczyłem. Ale szacun, że Ty walczyłeś.

    > ale skoro
    > w ostatnim czasie nie narodziła się tam emancypacja i feminizm, to może
    > tym kobietom jest dobrze jak jest i nie ma co ich na siłę uszczęśliwiać?

    Skoro przez setki lat nie narodziła się wolność dla niewolników, to może
    tym niewolnikom było dobrze jak było i nie było sensu ich na siłę
    uszczęśliwiać?

    Pozdrawiam
    Piotr