  • 191. Data: 2021-09-21 11:02:44
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 16:24:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak. Po prostu tu mieszkam. Jeżdżąc / chodząc po ulicach widzę.

    Tych Słowacji musi być kilka.
    Prawdziwa, w której nigdy nie byłem, zdominowana jest przez Romów
    podszywających się pod inne narodowości, a Słowacy-nieboracy przemykają
    chyłkiem pod ścianami. Na wschodzie są nieprzebyte knieje, za którymi
    zaczyna się Ukraina, a dostęp do niej utrudniają niezliczone parki
    narodowe. Życie jest tym bardziej uciążliwe, że piwo w sklepie mają po 2 EUR
    i w ogóle jest straszna drożyzna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 192. Data: 2021-09-21 11:12:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 16:27:49 +0200, J.F napisał(a):

    > A moze po prostu tak jakos Romom wyszlo,

    A są jakieś przesłanki do sformułowania tezy, że Romowie na Słowacji
    mieszkają akurat przy polskiej granicy?

    Oficjalne dane zupełnie nie potwierdzają tej zawadiackiej tezy:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/
    Slovakia_2011_Ethnic.png

    Robert Policmajster pisze jakieś dyrdymały, bo "mieszka i chodzi po
    ulicach" i nawet mnie zaciekawiło, czemu z takim upodobaniem ich bronisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 193. Data: 2021-09-21 11:16:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 16:36:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ad rem, to wydaje mi się, ze sprawę powinn a wyjaśnić międzynarodowa
    > komisja pod auspicjami ONZ, albowiem wszelkie wyjaśnienia polskiej, czy
    > białoruskiej strony będą niewiarygodne.

    Nie trzeba angażować ONZ. UE chce wysłać Frontex, ale - tu nie ma żadnego
    zaskoczenia - nasza dumna ojczyzna odmawia.

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-stan-wyjatkowy/n
    ews-nieoficjalnie-ue-chce-wyslac-frontex-na-granice-
    polski-z-bia,nId,5493956#crp_state=1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 194. Data: 2021-09-21 11:17:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 16:39:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > w jakiej części którykolwiek funkcjonariusz Straży
    > Granicznej odpowiada za kretyński pomysł przerzucania przez zieloną
    > granicę nielegalnych imigrantów?

    Wystarczy traktować ludzi jak ludzi, a nie jak insekty.
    Byłoby też miło stosować obowiązujące prawo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 195. Data: 2021-09-21 11:22:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 16:42:38 +0200, J.F napisał(a):

    > Świadkowie tego zachowania twierdzą, podał szef MSWiA, że migrant miał
    > otrzymać pigułkę od żołnierza białoruskiego z instrukcją połknięcia
    > jej, gdy będzie mu zimno. Kamiński zapowiedział, że sekcja zwłok ma
    > się skupić na ustaleniu, czy mężczyzna faktycznie był pod wpływem
    > narkotyku i jeśli tak, to jakiego.

    Trzeba koniecznie sprowadzić Gmyza z Niemiec, bo nie każdy chyba da rady
    wykryć trotyl.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 196. Data: 2021-09-21 11:26:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 11:22:49 +0200, Olin wrote:

    > Trzeba koniecznie sprowadzić Gmyza z Niemiec, bo nie każdy chyba da rady
    > wykryć trotyl.

    Ale on to akurat oglosil po spytaniu prokuratora prowadzacego.

    J.

  • 197. Data: 2021-09-21 11:35:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 11:12:15 +0200, Olin wrote:

    > A są jakieś przesłanki do sformułowania tezy, że Romowie na Słowacji
    > mieszkają akurat przy polskiej granicy?

    No jakos tak w Nowej Lesnej ich duzo bylo.
    Robert zna moze inne miejscowosci :-)

    > Oficjalne dane zupełnie nie potwierdzają tej zawadiackiej tezy:
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/
    Slovakia_2011_Ethnic.png

    Tylko tu masz powiaty czy gminy gdzie jest ponad 50% danej
    "mniejszosci".

    To nie pokazuje szerszego rozkladu.

    P.S. Ciekawy ten jeden region Rusinow kolo nas .. czy nawet wiecej
    regionow.
    Zaraz ... a co te kolorki wyblakle w legendzie po prawej pokazuja?
    rozowy, pomaranczowy, blekitny..

    > Robert Policmajster pisze jakieś dyrdymały, bo "mieszka i chodzi po
    > ulicach" i nawet mnie zaciekawiło, czemu z takim upodobaniem ich bronisz.

    Ja tylko protestuje na temat tych "cyganskich slumsow" na podstawie
    Nowej Lesnej.

    J.

  • 198. Data: 2021-09-21 11:39:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 11:02:44 +0200, Olin wrote:

    > Tych Słowacji musi być kilka.
    > Prawdziwa, w której nigdy nie byłem, zdominowana jest przez Romów
    > podszywających się pod inne narodowości, a Słowacy-nieboracy przemykają
    > chyłkiem pod ścianami.

    Co by nie mowic, to pare antyromskich demostracji bylo ... raczej w
    Czechach. Widac sa problemem.

> [...]
    > zaczyna się Ukraina, a dostęp do niej utrudniają niezliczone parki
    > narodowe. Życie jest tym bardziej uciążliwe, że piwo w sklepie mają po 2 EUR

    No, dawniej sie jezdilo do Slowacji na narty.
    po 2009 to oni przyjezdzali do nas na narty, bo taniej, a kolejki
    podobne.
    Tzn podobne byly wczesniej, jak u nich placilo sie w koronach :-)

    J.

  • 199. Data: 2021-09-21 11:46:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 09:04:00 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No to jest. Informujemy ich, ze tak się nie wjeżdża do nas :-)

    A nie tak ma to wygladac.

    > Powinniśmy ich karać, a następnie wydalać.

    A nasz PiSowski rzad tak nie probuje nawet.

    Kto sir zna lepiej - Ty, czy rzad ?

    > Co tu jest do komentowania.

    Czyli wywoza ich gdzies po nocy w poblize granicy, i "wracajcie sobie
    tam, skad przyszliscie" ...

    > I to jest problem, który będą musieli Białorusini rozwiązać, skoro
    > importowali sobie "uchodźców". Zwróć uwagę, ze konwencja określa tylko
    > minimalne prawa. Białoruś może sobie legalnie sprowadzić i ratować
    > dowolną ilość osób, które ich prawo uzna za uchodźców.

    > Do oceny całokształtu problemu? - nie.

    Nie - do oceny praw uchodzcow, ktore to zdecydowalismy sie
    przestrzegac.

    > A i pewnie trzeci. Stąd pewne pomysł, by ich wpisywać na listy
    > niepożądanych. Wówczas w żadnym kraju nie mogą - teoretycznie - dostać
    > wizy.

    Ale czy mozesz ich tak wpisac na lisce niepozadanych, jesli oni o nic
    nie wystepowali?

    > Oraz jeszcze pewnie "Prawem Boskim". Pytam konkretnie.

    > Nie wiem. Nigdy nie byłem.

    > No więc nie.

    Odmowic to nam wolno. Ale w procedurze rozpatrzenia wniosku, a nie
    odmowic przyjecia wniosku.

    J.

  • 200. Data: 2021-09-21 11:48:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Sep 2021 11:35:59 +0200, J.F napisał(a):

    > No jakos tak w Nowej Lesnej ich duzo bylo.

    Ale już w sąsiednich miejscach jakoś nie.

    > Tylko tu masz powiaty czy gminy gdzie jest ponad 50% danej
    > "mniejszosci".

    Daj inną mapkę, która potwierdza, że Cyganie zgromadzili się akurat nad
    polską granicą, żeby pozbawić nas borówek.

    > Ciekawy ten jeden region Rusinow kolo nas .. czy nawet wiecej
    > regionow.

    Co w tym ciekawego? Żyli tam od wieków, a na Słowacji akcji Wisła nie było.

    > Ja tylko protestuje na temat tych "cyganskich slumsow" na podstawie
    > Nowej Lesnej.

    To nie ja zacząłem o Nowej Leśnej i nie pisałem, że tam są slumsy.

    Chcesz pooglądać obrazki, to masz Lunik w Koszycach, z których do naszej
    granicy jest raczej daleko:
    https://roadtripbus.pl/lunik-9-cyganskie-getto/