  • 11. Data: 2003-09-21 18:35:30
    Temat: Re: W jakich okolicznościach kurator sądowy powiadamia prokuraturę?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik onsok <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkkpn9$3fd$...@a...news.tpi.pl...
    > Czyli nie mam obowiazku :) O to mi chodzilo ;)

    z tym cudownym uśmieszkiem możesz mu jeszcze polecić swój i tez nie zgłaszać
    :)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 12. Data: 2003-09-22 07:58:52
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Sandra wrote:
    > Użytkownik onsok <n...@w...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bkkpn9$3fd$...@a...news.tpi.pl...
    >
    > z tym cudownym uśmieszkiem możesz mu jeszcze polecić swój i tez nie
    > zgłaszać :)

    żartowałem przeciez ;) To byl przytyk pod Twoim adresem,
    ze ,, kazdy ma taki obowiazek'' a....nie ma :)
    Pozdrawiam
    P.S.
    A samochodu nie mam :P

  • 13. Data: 2003-09-22 08:14:26
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik onsok <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkma1n$8h5$...@a...news.tpi.pl...
    > żartowałem przeciez ;) To byl przytyk pod Twoim adresem,

    nie zmieni to mojego toku myslenia oraz dzialania chociaz wiem ,ze w
    pojedynke tak nie zmienie tego zwariowanego swiata

    > ze ,, kazdy ma taki obowiazek'' a....nie ma :)

    ma :)

    > A samochodu nie mam :P

    i szczęście bo inaczej byś śpiewał gdyby trafiło na twój :)

    Sandra