  • 1. Data: 2002-12-09 08:13:42
    Temat: VAT
    Od: j...@p...onet.pl

    witam
    kupiłem /pażdziernik br. / samochód ciężarowy na raty -księgowa / rachunkowe
    biuro/ wystąpiła do urzędu skarbowego o zwrot VAT-u a ten wezwał mnie i
    twierdzi ,,,,,,,,ze przepisy zmieniły się iVAT będzie zwracany /odliczany co
    miesiąc/księgowa w deklaracji wykazała ,że VaT-u nie muszę odprowadzać a US
    twierdzi co innego .Czy z tego powodu zapłacę karę lub odsetki od zaległości
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-09 10:46:06
    Temat: Re: VAT
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > twierdzi co innego .Czy z tego powodu zapłacę karę lub odsetki od zaległości

    Zamieszałeś. Prawdopodobnie powiedzieli Ci, że VATu nie zwrócą na konto bankowe,
    natomiast będziesz miał jego nadpłatę i będzie ona rozliczana w miarę narastania
    Twojego VATu należnego.
    To co musi zrobić Twoja księgowa to złożyć korekty deklaracji VAT i już.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm