  • 1. Data: 2002-12-08 23:59:09
    Temat: skreślenie z listy studentów a powołanie
    Od: "gordonfreeman" <g...@p...onet.pl>

    Mam takie małe pytanko. Jestem studentem 1 roku i mam poważne kłopoty z
    zaliczniem pierwszego semstru. Prawdopodobnie moja poprawka uzyska negatywną
    ocenę (heh tak to jest jak się leci na trudne studia z niedomiarem). W
    związku z tym nasuwa mi się pytanie jak mógłbym uniknąć ścigania mnie przez
    wojsko? | tego co wiem to mogliby mnie chapnąć wiosną i lipa z nowego wyboru
    studiów (szczerze mówiąc to sobie troszkę olałem robiąc se wakacje po
    liceum).

  • 2. Data: 2002-12-09 06:40:00
    Temat: Re: skreślenie z listy studentów a powołanie
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

> [...]
    wyboru
    > studiów (szczerze mówiąc to sobie troszkę olałem robiąc se wakacje po

    Nie odbieraj zadnych przesylek z wku i nie odbieraj dokumentow ze szkoly,
    moj znajomy w ten sposob 3 lata prawie ucieka :-) Nawet bez podejmowania
    takich dzialan, pol roku powinienes przetrzymac bez zadnych klopotow.

    ps: albo zrob tak jak ja, przejdz sie do wku i powiedz ze chcesz isc :-)
    jestem juz 2 lata po wojsku i jakos nie zaluje, chociaz nie zawsze bylo mi
    do smiechu :-) np. jak kazali mi skakac ze spadochronem :-)

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 3. Data: 2002-12-09 07:59:13
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > ps: albo zrob tak jak ja, przejdz sie do wku i powiedz ze chcesz isc :-)
    > jestem juz 2 lata po wojsku i jakos nie zaluje, chociaz nie zawsze bylo mi
    > do smiechu :-) np. jak kazali mi skakac ze spadochronem :-)

    Ciesz sie, ze spadochron Ci dali :)

    Fantom