  • 1. Data: 2002-12-08 21:41:36
    Temat: bony i ustawa o nieczuciwej konkurencji
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos moze mi wytlumaczyc jak wyglada sprawa popularnych bonow na swieta
    dla pracownikow, po wejsciu w zycie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji, czy jak tam sie ona nazywa?
    Czy dalej mozna pracownikowi dac na swieta bony, jak radza sobie z tym
    sklepy, a jak pracodawcy?
    Jesli bonow nie ma, to co mozna oferowac pracownikowi "w zastepstwie"?

    Dziekuje za podpowiedzi
    Quit

  • 2. Data: 2002-12-10 01:49:42
    Temat: Re: bony i ustawa o nieczuciwej konkurencji
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Dec 2002, Quit wrote:

> [...]
    >+ konkurencji, czy jak tam sie ona nazywa?
    >+ Czy dalej mozna pracownikowi dac na swieta bony, jak radza sobie z tym

    AFAIK są ograniczenia dla "bonów dla dużej sieci". Ale AFAIK
    nie ma zakazu używania bonów np. dla *kilku* sklepów lub sieci,
    a *podobno* (nie mam styczności) firmy które takie "wielosklepowe"
    bony załatwiały istniały juz dawniej.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-10 13:20:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości sobie z tym

    > a *podobno* (nie mam styczności) firmy które takie "wielosklepowe"
    > bony załatwiały istniały juz dawniej.

    Istnialy i istnieja.
    Tylko z takich korzystam, pomimo ze nie daja rabatow przy zakupie bonow.
    W ten sposob obdarowani nie sa skazani na zakupy tylko w jednym
    sklepie/sieci.

    Karol

  • 4. Data: 2002-12-10 13:29:09
    Temat: Odp: bony i ustawa o nieczuciwej konkurencji
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    Użytkownik Quit <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at0e90$fsb$...@n...onet.pl...
> [...]
    > sklepy, a jak pracodawcy?
    > Jesli bonow nie ma, to co mozna oferowac pracownikowi "w zastepstwie"?

    Polacam
    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2002.211.
    000002400&format=webmore
    3 - moim zdaniem najrzetelniej przedstawiono tam tę tematykę. Pozdrawiam
    Beata