eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Gwarancja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-12-09 08:21:54
    Temat: Gwarancja
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
    Kupiłem 10mc temu żelazko. Firma która je
    wyprodukowała upadła parę mc temu. W tej
    chwili okazało się że jest uszkodzone. Punkt napraw
    gwarancyjnych podany w gwarancji nie przyjmuje już
    napraw gwarancyjnych urządzeń tej firmy. Zaniosłem
    to żelazko do sklepu w którym kupowałem, niestety zgubiłem
    paragon i z tego powodu sklep nie chce przyjąć mojej reklamacji,
    tłumacząc się że dział który pozostał z wyżej wymienionej
    firmy i zajmujący się naprawami pogwarancyjnymi wymaga
    do zwrotu pieniędzy, paragonu od sklepu.
    Dziś pracownik sklepu ma się dowiedzieć i skontaktować
    z tą firmą, czy łaskawie przyjmą moją reklamację.
    W warunkach gwarancji nie mam mowy o posiadaniu
    paragonu.
    Uważam że ja mam rację i mam prawo do wymiany sprzętu
    lub do zwrotu gotówki (warunki gwarancji ściśle to określają
    w jakim przypadku należy się wymiana a w jakim gotówka).
    Moje pierwsze pytanie brzmi czy mam rację?
    Jeżeli tak to jakimi artykułami prawnymi mogę się podeprzeć?
    A jeżeli to nie pomoże w jaki sposób mam z nimi walczyć?
    Bardzo proszę o wskazówki i to jak najszybciej, ponieważ dziś
    pewnie ponownie tam pojadę. Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

    Darek



  • 2. Data: 2002-12-09 08:30:16
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno, to pewnie jest oczywiste, ale dla
    ścisłości dodam że co prawda nie mam paragonu tego
    sklepu, ale na gwarancji jest wyraźna pieczątka z czytelnym
    adresem i nazwą sklepu.

    Pozdrawiam

    Darek


    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at1jpr$d4t$1@news.tpi.pl...
    > Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
    > Kupiłem 10mc temu żelazko. Firma która je
    > wyprodukowała upadła parę mc temu. W tej
    > chwili okazało się że jest uszkodzone. Punkt napraw
    > gwarancyjnych podany w gwarancji nie przyjmuje już
    > napraw gwarancyjnych urządzeń tej firmy. Zaniosłem
    > to żelazko do sklepu w którym kupowałem, niestety zgubiłem
    > paragon i z tego powodu sklep nie chce przyjąć mojej reklamacji,
    > tłumacząc się że dział który pozostał z wyżej wymienionej
    > firmy i zajmujący się naprawami pogwarancyjnymi wymaga
    > do zwrotu pieniędzy, paragonu od sklepu.
    > Dziś pracownik sklepu ma się dowiedzieć i skontaktować
    > z tą firmą, czy łaskawie przyjmą moją reklamację.
    > W warunkach gwarancji nie mam mowy o posiadaniu
    > paragonu.
    > Uważam że ja mam rację i mam prawo do wymiany sprzętu
    > lub do zwrotu gotówki (warunki gwarancji ściśle to określają
    > w jakim przypadku należy się wymiana a w jakim gotówka).
    > Moje pierwsze pytanie brzmi czy mam rację?
    > Jeżeli tak to jakimi artykułami prawnymi mogę się podeprzeć?
    > A jeżeli to nie pomoże w jaki sposób mam z nimi walczyć?
    > Bardzo proszę o wskazówki i to jak najszybciej, ponieważ dziś
    > pewnie ponownie tam pojadę. Z góry dziękuję.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek
    >
    >



  • 3. Data: 2002-12-09 10:58:32
    Temat: Odp: Gwarancja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>


    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at1jpr$d4t$...@n...tpi.pl...
    > Bardzo proszę o wskazówki i to jak najszybciej, ponieważ dziś
    > pewnie ponownie tam pojadę. Z góry dziękuję.

    myśle,że pozytywnie cię załatwia nie mają prawa nie respektować tej
    gwarancji...

    Sandra



  • 4. Data: 2002-12-09 13:07:16
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at1jpr$d4t$1@news.tpi.pl...
    > Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
    > Kupiłem 10mc temu żelazko. Firma która je
    > wyprodukowała upadła parę mc temu. W tej
    > chwili okazało się że jest uszkodzone. Punkt napraw
    > gwarancyjnych podany w gwarancji nie przyjmuje już
    > napraw gwarancyjnych urządzeń tej firmy. Zaniosłem
    > to żelazko do sklepu w którym kupowałem, niestety zgubiłem
    > paragon i z tego powodu sklep nie chce przyjąć mojej reklamacji,
    > tłumacząc się że dział który pozostał z wyżej wymienionej
    > firmy i zajmujący się naprawami pogwarancyjnymi wymaga
    > do zwrotu pieniędzy, paragonu od sklepu.
    > Dziś pracownik sklepu ma się dowiedzieć i skontaktować
    > z tą firmą, czy łaskawie przyjmą moją reklamację.
    > W warunkach gwarancji nie mam mowy o posiadaniu
    > paragonu.
    > Uważam że ja mam rację i mam prawo do wymiany sprzętu
    > lub do zwrotu gotówki (warunki gwarancji ściśle to określają
    > w jakim przypadku należy się wymiana a w jakim gotówka).
    > Moje pierwsze pytanie brzmi czy mam rację?
    > Jeżeli tak to jakimi artykułami prawnymi mogę się podeprzeć?
    > A jeżeli to nie pomoże w jaki sposób mam z nimi walczyć?
    > Bardzo proszę o wskazówki i to jak najszybciej, ponieważ dziś
    > pewnie ponownie tam pojadę. Z góry dziękuję.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek
    >
    >

    Ok dzięki. Już jestem po rozmowie z Panem z reklamacji i nie muszę
    już walczyć z nikim. Przyjmą reklamacje :)

    Pozdrawiam

    Darek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1