  • 1. Data: 2002-12-08 23:41:30
    Temat: DKF a prawo
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam :)

    Jakie są zasady prawne działania DKFów? Jakie warunki trzeba spełnić
    aby móc zorganizować _nieodpłatną_ emisję filmów (dla utrudnienia powiem,
    że chodzi również o filmy obcojęzyczne, nie wydane w Polsce, sprowadzone
    - choć nie tylko)? Mam nadzieję, że nie potrzeba żadnej koncesji ;)

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    --
    Dominik Flejter

  • 2. Data: 2002-12-09 19:52:45
    Temat: Re: DKF a prawo
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > że chodzi również o filmy obcojęzyczne, nie wydane w Polsce, sprowadzone
    > - choć nie tylko)? Mam nadzieję, że nie potrzeba żadnej koncesji ;)

    Nie wiem, ale przylaczam sie do pytania!

    Michal Letowski

  • 3. Data: 2002-12-10 15:56:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Mogę się mylić, ale o ile pamiętam, co cały problem w pozyskaniu
    odpowiedniej kopii do pokazu. Wypożyczając kasetę video w wypożyczalni ma
    ona zastrzeżenie, że nie można jej odtwarzać publicznie. Wypożyczalnia
    kupując kasetę video nie może jej kupić w sklepie, albowiem sprzedawane w
    sklepach mają licencje jedynie do odtwarzania w domu. Nie wiem jak teraz,
    ale dawniej kaseta do wypożyczalni była droższa od tej sklepowej o 4-5 razy.
    Podobnie jest z DKF-ami. Musisz nabyć czy wypożyczyć kasetę z licencją na
    wyświetlanie. Być może w wypadku DKF-u są jakieś promocyjne ceny i tyle.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3