  • 31. Data: 2013-08-22 14:37:19
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No bo wyobraź sobie, że są działalności wymagające spotkań z
    > klientami U SIEBIE. O ile bycie Przedsiębiorcą w Sypialni przy
    > pracy wyjazdowej się sprawdza, o tyle zapraszanie kontrahenta na
    > rodzinną kanapę przez telewizorem w mieszkaniu siostry słabo. I
    > wtedy biuro jednak się przydaje. Czasami przydaje się tez po to,
    > żeby ci dzieci nie skakały po głowie, gdy pracujesz. Żeby móc
    > rozłożyć sprzęt/papiery i nie zalać ich musztardą z kolacji.
    > Żeby mieć Motywację do Wyjścia i Pracy. Praca w domu wymaga dużo
    > większej samodyscypliny... i tak dalej i tak dalej.....

    No i? Amerykę odkrywasz?

    --
    Deflegmator

  • 32. Data: 2013-08-22 14:37:51
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF5Vm5SaVI=?==?UTF-8?B?MncwVTIxMGJsZHRNWE5sVjBwWllUSmthbE09Pz09P1VURi04P0I/Ulc4eVYyeG8=?==?UTF-8?B?ZGxveVNYcFVibHBhWXpGT1lWTlZhSFphTVUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Ale to nie dłużnik ma prowadzić działalność. Mieszkanie należy
    > do rodziców osoby zakładającej firmę i to oni właśnie mają
    > długi. Rejestracja firmy w takim miejscu wydaje mi się słabym
    > pomysłem po prostu...

    Skoro tam rzeczywiście mieszkasz to odwróć kota ogonem i pomyśl co się
    dzieje jak przyjdzie do tego mieszkania komornik. Z marszu i tak zajmie
    wszystko co tam znajdzie a mając zarejestrowaną działalności i oficjalny
    sprzęt firmy będziesz miał dowody że te konkretne rzeczy nie należą do
    dłużnika.

  • 33. Data: 2013-08-22 14:38:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:37, Deflegmator pisze:
    > No i? Amerykę odkrywasz?

    Jak na razie Ty to robisz w tym wątku :)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-08-22 14:42:23
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Nie ma zatem obawy, że komornik rozpocznie egzekucję wobec osoby,
    > która nie jest dłużnikiem.

    Ależ jest. Zadłużenie dotyczy czynszu, a - z tego co się orientuję
    - w przypadku użyczenia części mieszkania firma powinna
    partycypować w kosztach utrzymania lokalu. No i tu widzę pole do
    popisu dla komornika. Mogę się mylić oczywiście i dlatego pytam.

    > Lepiej niech ten kolega weźmie innego doradcę niż Ty ;)

    To koleżanka. I musiałaby rozwód ze mną wziąć. ;D

    --
    Deflegmator

  • 35. Data: 2013-08-22 14:43:34
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNFVXeFdVRlk9Pz09P1VURi04P0I/YkhCWVZXeGE=?==?UTF-8?B?YzAxR1VYZFZWRlpTVFZWR05WWnROVk5oVmtrOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Spółkę z o.o.? Tak. Działalność gospodarczą - jak już
    > pisałem - rejestruje się pod adresem zamieszkania, można jako
    > dodatkowe miejsca wykonywania podać dowolne adresy-biura.

    OK. Konkretna odpowiedź.

    --
    Deflegmator

  • 36. Data: 2013-08-22 14:44:50
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Jak na razie Ty to robisz w tym wątku :)

    Pytać to nie wstyd. Nawet głupio. :)

    --
    Deflegmator

  • 37. Data: 2013-08-22 14:45:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:42, Deflegmator pisze:

    > Ależ jest. Zadłużenie dotyczy czynszu, a - z tego co się orientuję
    > - w przypadku użyczenia części mieszkania firma powinna

    Źle pamiętasz. Nie dotyczy to "firmy" tylko "pełnoletniego mieszkańca
    lokalu".

    > partycypować w kosztach utrzymania lokalu. No i tu widzę pole do
    > popisu dla komornika. Mogę się mylić oczywiście i dlatego pytam.

    Komornik nic się nie "popisuje", jak ma tytuł wykonawczy na Iksińskiego,
    to egzekwuje wyłącznie z Iksińskiego, to wierzyciel musiałby wytoczyć
    powództwo wobec pozostałych (oprócz najemców) dorosłych domowników.

    > To koleżanka. I musiałaby rozwód ze mną wziąć. ;D

    Jak ją wkopiesz na minę, to na pewno weźmie ;)

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2013-08-22 14:50:21
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > dorosłych domowników.

    > Jak ją wkopiesz na minę, to na pewno weźmie ;)

    Dlatego wolę się popytać trochę. :)

    --
    Deflegmator

  • 39. Data: 2013-08-22 14:56:58
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.08.2013 14:45, Liwiusz pisze:

    > Źle pamiętasz. Nie dotyczy to "firmy" tylko "pełnoletniego mieszkańca
    > lokalu".

    No zaraz, czy przypadkiem osoba prowadząca działalność gospodarczą nie
    jest pełnoletnim mieszkańcem mieszkania w którym ma zarejestrowaną
    działalność gospodarczą?

    p. m.

  • 40. Data: 2013-08-22 15:08:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:36, Liwiusz pisze:

    > Spółkę z o.o.? Tak. Działalność gospodarczą - jak już pisałem -
    > rejestruje się pod adresem zamieszkania, można jako dodatkowe miejsca
    > wykonywania podać dowolne adresy-biura.

    Inna sprawa, że System łyknie pewnie dowolny adres, bo jak ja
    rejestrowałem, to nie sprawdzali czy tam mieszkam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek