  • 1. Data: 2013-08-20 23:20:35
    Temat: Rostowski na wylocie.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chyba sie komus deficyt nie spodobał.

    "Minister finansów Jacek Rostowski podał się do dymisji - taką
    informację przekazał "Newsweek" powołując się na "dwa niezależne
    źródła". Do rezygnacji miało dojść dziś wieczorem."

    8005,_Newsweek___Jacek_Rostowski_podal_sie_do_dymisj
    i.html

  • 2. Data: 2013-08-20 23:23:50
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-20 23:20, witek pisze:
    8005,_Newsweek___Jacek_Rostowski_podal_sie_do_dymisj
    i.html

    Etam... Słońce nasze już zdementowało i zarzuciło nagonkę. Bidulki.
    Tylko współczuć :-)

  • 3. Data: 2013-08-20 23:24:41
    Od: Jozef Stanin <g...@g...com>

    W dniu 20.08.2013 23:20, witek pisze:
    > Do rezygnacji miało dojść dziś wieczorem
    Kto go w ogóle wziął do rządu? Na taczkach czuya....

    --
    Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
    Roślinożerni, roślinożerni

    (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

  • 4. Data: 2013-08-20 23:27:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > źródła". Do rezygnacji miało dojść dziś wieczorem."

    8005,_Newsweek___Jacek_Rostowski_podal_sie_do_dymisj

    http://blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id
    =1268

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-08-20 23:37:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-20 23:24, Jozef Stanin pisze:
    > Kto go w ogóle wziął do rządu? Na taczkach czuya....

    Przecież to jego geniusz doprowadził do zaoszczędzenia milionów przez
    oszukanie rynków finansowych i zadłużanie nas trochę taniej.
    To nie było niechlujstwo, nieudacznictwo, niekompetencja tylko sprytna
    zagrywka dla dobra narodu ;-)
    Skończyły się czasy kiedy minister finansów ma poważanie i autorytet.
    Od teraz to będą WIELCY GRACZE i trzeba ich tak traktować.

    Cho... tylko komu teraz wierzyć jak ministrowi już nie można ;-)

    PS. Jest tylko jeden mały niewygodny szczegół. Rynki wiedziały o
    wszystkim i na wiadomość o nowelizacji budżetu ZERO reakcji :-)
    Śmieszno czy straszno?

    Straszne jest też, że wielu współobywateli namiętnie łyka argumentację
    którą przedstawiłem na początku. To jest dopiero straszne.

  • 6. Data: 2013-08-20 23:43:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 20 Aug 2013 23:37:03 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Przecież to jego geniusz doprowadził do zaoszczędzenia milionów przez
    >oszukanie rynków finansowych i zadłużanie nas trochę taniej.

    pytanie: czy to dobrze?
    www.zegardlugu.pl
    A co będzie jak za chwilkę nie zechcą naszych obietnic spłaty kupować
    tak tanio i rolowany dług "troszeczkę" zdrożeje?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2013-08-20 23:49:33
    Od: z <...@...pl>

    > A co będzie jak za chwilkę nie zechcą naszych obietnic spłaty kupować
    > tak tanio i rolowany dług "troszeczkę" zdrożeje?

    No właśnie nie wiem co gorsze.
    Czy taki precedens skutkujący brakiem zaufania do ministra, rządu,
    Polski czy po prostu nieudacznik na stołku?

    PS. A może teraz zostaniemy nakarmieni jakąś bardziej wyrafinowana papką
    bo obecna ściema to raczej nie przejdzie? :-)

  • 8. Data: 2013-08-20 23:57:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kv0mj3$bv3$...@d...me

> [...]

    > źródła". Do rezygnacji miało dojść dziś wieczorem."

    8005,_Newsweek___Jacek_Rostowski_podal_sie_do_dymisj

    http://www.onet.pl/

    Ja to teraz mam takie pytanie -- jak będzie wyglądał podatek Vincentego?... ;)
    [jak tak można? -- dymisjonować podatek w sierpniu?!]

    Nie pomagają podwyżki podatków... Rydzyk zakazał płacenia i jest deficyt!
    ale na szczęście można przyciąć wydatki -- na wojsko, czyli na to, na co
    tak naprawdę należy zbierać podatki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-08-21 01:31:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-20, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > pytanie: czy to dobrze?
    > www.zegardlugu.pl
    > A co będzie jak za chwilkę nie zechcą naszych obietnic spłaty kupować
    > tak tanio i rolowany dług "troszeczkę" zdrożeje?

    A jakie przepraszam widzisz alternatywy?

    Bo ja widzę takie:

    a) podwyżka podatków - i to solidna
    b) przyduszenie gospodarki cięciami - jak się to za mocno zrobi, to efekt
    będzie jak w Grecji.

    Z czego przy obu opcjach zapewne podniosłoby się takie larmo
    w społeczeństwie, że doprowadziłoby to do wcześniejszych wyborów
    i wybrania tego kto obieca najwięcej.

    Więc co proponujesz poza walnięciem linka?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2013-08-21 06:28:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > pytanie: czy to dobrze?
    > www.zegardlugu.pl
    > A co będzie jak za chwilkę nie zechcą naszych obietnic spłaty kupować
    > tak tanio i rolowany dług "troszeczkę" zdrożeje?

    Chciałeś chyba napisać "tak drogo"? Będzie Grecja.

    Rostowski z Tuskiem po prostu kradną. Biorą pieniądze, których nie mają
    (nie zarobili z podatków), a oddawać będą je musieli nasze dzieci i
    wnukowie. Robią to wbrew obowiązującemu prawu ("progi") i doraźnie to
    "prawo" zmieniają.
    Ani się obejrzycie, jak dowiecie się, że w Waszym imieniu podpisali u
    umowę o zatrudnieniu Was w burdelu na 5 lat w zamian za zakwaterowanie i
    wyżywienie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.