  • 21. Data: 2013-08-22 14:21:00
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF5Vm5SaVI=?==?UTF-8?B?MncwVTIxMGJsZHRNWE5sVjBwWllUSmthbE09Pz09P1VURi04P0I/Ulc4eVYyeG8=?==?UTF-8?B?ZGxveVNYcFVibHBhWXpGT1lWTlZhSFphTVUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Rzuć jakąś umową, to zobaczymy co to jest.

    Umowy nie mam, ale rzucam adresem. Instytucja utrzymywana dotowana jest
    ze środków budżetowych i unijnych, więc chyba ściemy nie wciskają.

    http://inkubator.wloclawek.pl/

    --
    Deflegmator

  • 22. Data: 2013-08-22 14:24:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:21, Deflegmator pisze:

    > Umowy nie mam, ale rzucam adresem. Instytucja utrzymywana dotowana jest
    > ze środków budżetowych i unijnych, więc chyba ściemy nie wciskają.
    >
    > http://inkubator.wloclawek.pl/

    No jest to jakieś miejskie przedsięwzięcie żyjące z wynajmu sal, pokoi
    itp. I co w tym dziwnego że firmy lokale wynajmują?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2013-08-22 14:25:56
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Ojej, przecież fakt, że dłużnik prowadzi działalność pod innym
    > adresem w niczym nie przeszkadza komornikowi w egzekucji dochodów z
    > jego firmy.
    >
    > Kombinujecie jak koń pod górę.

    Ale to nie dłużnik ma prowadzić działalność. Mieszkanie należy
    do rodziców osoby zakładającej firmę i to oni właśnie mają
    długi. Rejestracja firmy w takim miejscu wydaje mi się słabym
    pomysłem po prostu...

    --
    Deflegmator

  • 24. Data: 2013-08-22 14:30:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:25, Deflegmator pisze:

    > Ale to nie dłużnik ma prowadzić działalność.

    Nie ma zatem obawy, że komornik rozpocznie egzekucję wobec osoby, która
    nie jest dłużnikiem.

    > Mieszkanie należy
    > do rodziców osoby zakładającej firmę i to oni właśnie mają
    > długi. Rejestracja firmy w takim miejscu wydaje mi się słabym
    > pomysłem po prostu...

    Lepiej niech ten kolega weźmie innego doradcę niż Ty ;)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2013-08-22 14:31:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:21, Deflegmator pisze:
    > Umowy nie mam, ale rzucam adresem. Instytucja utrzymywana dotowana jest
    > ze środków budżetowych i unijnych, więc chyba ściemy nie wciskają.
    >
    > http://inkubator.wloclawek.pl/

    No bo wyobraź sobie, że są działalności wymagające spotkań z klientami U
    SIEBIE. O ile bycie Przedsiębiorcą w Sypialni przy pracy wyjazdowej się
    sprawdza, o tyle zapraszanie kontrahenta na rodzinną kanapę przez
    telewizorem w mieszkaniu siostry słabo. I wtedy biuro jednak się
    przydaje. Czasami przydaje się tez po to, żeby ci dzieci nie skakały po
    głowie, gdy pracujesz. Żeby móc rozłożyć sprzęt/papiery i nie zalać ich
    musztardą z kolacji. Żeby mieć Motywację do Wyjścia i Pracy. Praca w
    domu wymaga dużo większej samodyscypliny... i tak dalej i tak dalej.....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2013-08-22 14:33:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:30, Liwiusz pisze:

    > Nie ma zatem obawy, że komornik rozpocznie egzekucję wobec osoby, która
    > nie jest dłużnikiem.

    Pytanie czy Komornik wot tak sobie rozpozna czyj jest dany sprzęt i czy
    faktycznie nie wpadnie i nie zabierze np. laptopa domniemując iż jest
    jest rodziców?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2013-08-22 14:35:25
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Umowy nie mam, ale rzucam adresem. Instytucja utrzymywana dotowana jest
    > ze środków budżetowych i unijnych, więc chyba ściemy nie wciskają.
    >
    > http://inkubator.wloclawek.pl/

    Ja tam nigdzie nie widzę obietnicy zamieszkania i wpisania ich adresu w
    odpowiednie miejsce formularza zgłoszeniowego firmy.

    Natomiast jako miejsce prowadzenia działalności, przechowywania ksiąg
    podatkowych itd.. na pewno można taki adres wskazać.

    Wirtualne biura zazwyczaj służą szemranym spółkom w celu anonimowości i
    odbijania się zainteresowanych od wirtualności - ale to dotyczy
    prawdopodobnie tylko spółek prawa handlowego mających osobowość prawną a
    nie zwykłych osób fizycznych prowadzących działalność.

  • 28. Data: 2013-08-22 14:35:33
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Liwiusz wrote:

    > No jest to jakieś miejskie przedsięwzięcie żyjące z wynajmu sal,
    > pokoi itp.

    To ogólnopolski system wspierania drobnej przedsiębiorczości.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inkubator_przedsi%C4%99
    biorczo%C5%9Bci

    > I co w tym dziwnego że firmy lokale wynajmują?

    Nic. Czy w takim wynajętym miejscu można zarejestrować
    działalność, czy nie?

    --
    Deflegmator

  • 29. Data: 2013-08-22 14:35:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pytanie czy Komornik wot tak sobie rozpozna czyj jest dany sprzęt i czy
    > faktycznie nie wpadnie i nie zabierze np. laptopa domniemując iż jest
    > jest rodziców?

    I jak prowadzenie działalności u siostry pomoże przedsiębiorcy w
    niezabieraniu przez komornika sprzętu, który ma u rodziców? Będzie miał
    nawet gorzej, bo w papierach nie będzie nawet u rodziców mieszkać.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-08-22 14:36:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:35, Deflegmator pisze:
    > Nic. Czy w takim wynajętym miejscu można zarejestrować
    > działalność, czy nie?

    Spółkę z o.o.? Tak. Działalność gospodarczą - jak już pisałem -
    rejestruje się pod adresem zamieszkania, można jako dodatkowe miejsca
    wykonywania podać dowolne adresy-biura.

    --
    Liwiusz