  • 71. Data: 2007-03-15 09:00:44
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości news:et9qu2$8e8>
    > Idź i powiedz rodzicom tych chłopaków prosto w oczy , że jesteś za tym by
    > tak > policjanci strzelali.
    > Stać Cię na to ?
    Stać mnie na to.
    ZiPi

  • 72. Data: 2007-03-15 09:05:23
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >.. jak by do mnie celowano z okrzykiem "stój policja", "stój bo
    > strzelam" to raczej bym nie uciekał ...
    A celowano? NIe? To skąd wiesz jak byś się zachował w tak ekstremalnej
    sytuacji ?

    chyba, że pod nogami miałbym otwarty
    > właz do kanału. Gdzie zanim policjant by się zorientował był bym juz w
    > kanalizacji. No chyba, że ktoś ma zdolności paranormalne i porusza się
    > szybciej niż 900m/s to sobie może wiać.
    Fizyki się nie uczyłeś, zapomniałeś o oporze powietrza,
    i o tym, że nie tak łatwo zabić człowieka.
    Wystarczy się ruszyć o milimetr by czasem uratować sobie życie, by kula nie
    naruszyła ważnego dla życia organu. Kula ma w tym czasie do przemieszczenia się
    kilkadziesiąt metrów, (metr = 1000mm), wystarczy się ruszać z 1 m/s - a więc
    stosunkowo wolno.
    Człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi.

  • 73. Data: 2007-03-15 09:09:50
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:6340.0000013f.45f851f2@newsgate.onet.pl...

    > odpowiedzialem ci juz w poscie obok co robi normalny niewinny czlowiek, a
    > w kazdym razie co powinien zrobic

    Według ciebie człowiek powinien świadomie dać się zabić,
    bez reakcji, bez oporu, hamując wszelkie wypracowane przez naturę odruchy.
    Albo jesteś debilem, albo policjantem - katem - udającym myśliwego,
    któremu nawet nie chce sie polować, i który czeka,
    aż zwierzyna sama przyjdzie i poprosi by ją zabić.

  • 74. Data: 2007-03-15 09:11:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.00000076.45f90a51@newsgate.onet.pl...

    > Przez zaskoczenie we śnie, może wzmocnione gazem usypiającym,
    > przez broń z nabojami elektrycznie obezwładniającymi,
    > broń gazowa, śiatki i 100000 innych sposobów,

    jasne, wiekszosc tych sposobow ma powazne mankametny, albo trzeba podejsc
    blisko, albo nie dziala odrazu, co w przypadku agresywnego
    wrogonastawionego uzbrojonego bandyty, jest wada nie do przeskoczenia

    > Tylko że jak się chce kogoś wziąść żywcem to nie można być równocześnie
    > katem,
    > a policja to kaci, czego dowiedli przedwczoraj, płatni zabójcy.

    a twoj lekarz co na to?

  • 75. Data: 2007-03-15 09:20:47
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > a od kiedy ssaki i kregowce maja pojecie co to kula ;)

    Pewnie odkąd istnieją ludzie.

    > i przez takie myslenie idzie sie 6 stop pod ziemie
    Albo żyje długo i szczęsliwie.

    > ...jesli ktos bedzie chcial cie zabic, to nie bedzie do ciebie
    > krzyczal, tylko odrazu zacznie strzelac, ...
    To nie na temat, policja ma obowiązek uprzedzać, ale zbyt często właśnie
    krzyczy po strzałach, czego dowodzą zeznania niektórych świadków którzy właśnie
    przeżyli.

    > ....jesli ktos do ciebie celuje, ty to
    > widzisz i masz czas na reakcje, a jeszcze jak cos krzyczy, to znaczy ze
    > ____nie chce cie zabic, a przynajmniej ______nie odrazu____,
    Ale jesteś szczery (podkreślenie - moje)

    > wiec jesli juz chcesz
    > uciekac, to sie najpierw zorientuj o co chodzi
    Sam napisałeś, ze jak się zorientuję, to już będzie po mmnie, więc nie przecz
    sobie, jak strzelają - to w nogi.

    > i probuj ewentualnie
    > uciekac jak broni na wierzchu nie bedzie
    Jeśłi już strzelali, i broni na wierzchu to tylko dowodzi mojego słabego wzroku.
    Ty wogóle nie masz wyobraźni, nie umiesz przewidywać co się może wydarzyć.

  • 76. Data: 2007-03-15 09:22:04
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > a twoj lekarz co na to?
    Caly czas jej szuka:)
    --
    badzio

  • 77. Data: 2007-03-15 09:27:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > byles tam, widziales?
    > czy moze we fakcie przeczytales

    Nie byłem nie widziałem.
    Czytałem zeznania naocznych świadków. I to mi w zasadzie wystarczyłoby.
    Ale wiem jeszcze co mówili policjanci - gościu MIAŁ zostać odstrzelony
    za zabicie ich kolegi w Krakowie.
    I nawet jeśli jednego z nich wzięli za tamtego bandytę to do drugiego
    strzelali z pełną świadomością, że jest niewinny. I nie zawahali się.

    Teraz Ci ludzie dalej chodzą z bronią po ulicach Poznania z pełną
    świadomością swojej bezkarności.

    > zainteresuja sie troche psychologia i wlasnie zeznaniami swiadkow,
    > zdziwilbys sie bardzo jak czesto i jak bardzo sa niewiarygodne, jakie
    > figle potrafi platac pamiec i wyobraznia

    Ciekawe, że tą kobietę z Ultimo sąd skazał za morderstwo na podstawie
    zeznań jednej osoby, która była ciężko ranna i też biegli twierdzili, że
    wszystko jej się mogło pomieszać.
    A tutaj proszę - policjanci trafiają od razu do szpitala,
    przez 2 miesiące ustalają sobie w spokoju zeznania itd. itp.

    Jeżeli uważasz, że wszystko jest OK, to cóż... gratuluję dobrego
    samopoczucia na ulicach.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 78. Data: 2007-03-15 09:37:12
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > blisko, albo nie dziala odrazu, co w przypadku agresywnego
    > wrogonastawionego uzbrojonego bandyty, jest wada nie do przeskoczenia

    Wadą nie do przeskoczenia jest to , ze zostaje żywy człowiek, niewygodny
    świadek.

    > a twoj lekarz co na to?

    Brak agrumentu ?
    Zabił. Premia.
    A nie wiadomo, czy wcześniej nie było zaliczki z innego źródła.

  • 79. Data: 2007-03-15 09:38:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciekawe, że tą kobietę z Ultimo sąd skazał za morderstwo na podstawie
    > zeznań jednej osoby, która była ciężko ranna i też biegli twierdzili, że
    > wszystko jej się mogło pomieszać.

    nawet jakby nie bylo takich opini to jest to skandalem, nie mielismy tu
    do czynienia z dowodem a jedynie oskarzeniem.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 80. Data: 2007-03-15 10:06:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Użytkownik witek napisał:
    > Raczej się zastanawiają co za idiota przylazł.

    Ja tam im w głowach nie siedzę. Jak czegoś nie ogarniają to musi idiota.
    A Szufladki z napisem "Idiota" też widać nie mają i na jedno wychodzi :)

    zdrówka
    Arek

    --

    www.eteria.net