  • 81. Data: 2007-03-15 10:14:22
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.0000008a.45f913c8@newsgate.onet.pl...

    > Wadą nie do przeskoczenia jest to , ze zostaje żywy człowiek,
    > niewygodny
    > świadek.

    moze wez ty kiedys przejdz sie pod jakis stadion i krzycz ze ta druzyna to
    chu.. a potem probuj obezwladnic napastnikow, bo narazie to bijesz piane
    na temat o ktorym nie masz zielonego pojecia

    > Brak agrumentu ?

    z twojej strony napewno

    > Zabił. Premia.
    > A nie wiadomo, czy wcześniej nie było zaliczki z innego źródła.

    masz jakis uraz do policji i straszne glupoty wypisujesz

  • 82. Data: 2007-03-15 10:16:11
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > A celowano? NIe? To skąd wiesz jak byś się zachował w tak ekstremalnej
    > sytuacji ?

    Następna na tej grupie zorientowana bardziej, niż ktoś, kto pisze o
    sobie. Tak, celowano, krzyczano, zatrzymałem się. Byłem winny głupiego i
    poniekąd przypadkowego wykroczenia. Jednak okoliczności dla policjantów
    już nie były takie banalne (chodzi o pierwszą ocenę sytuacji).

    > Fizyki się nie uczyłeś, zapomniałeś o oporze powietrza,
    > i o tym, że nie tak łatwo zabić człowieka.
    > Wystarczy się ruszyć o milimetr by czasem uratować sobie życie, by kula nie
    > naruszyła ważnego dla życia organu. Kula ma w tym czasie do przemieszczenia się
    > kilkadziesiąt metrów, (metr = 1000mm), wystarczy się ruszać z 1 m/s - a więc
    > stosunkowo wolno.

    Stosunkowo wolno, to człowiek się porusza w stosunku do geparda a nie do
    kuli z broni palnej. Skąd ma człowiek wiedzieć w którą stronę ma się
    ruszyć o ten milimetr? Widzi kulę (jak w matrixie) i wie, gdzie się
    uchylić? Bzdurzysz i tyle. Jak ktoś ładuje do Ciebie z 30 metrów i kula
    leci w środek ciała masz nikłe szanse choć byś tańczyła break dance.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 83. Data: 2007-03-15 10:19:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.00000081.45f90fee@newsgate.onet.pl...

    > Pewnie odkąd istnieją ludzie.

    na szczescie sa takie miejsca gdzie nei stanela ludzka stopa i zwierzeta
    nie uciekaja przezd ludzmi

    > Albo żyje długo i szczęsliwie.

    z takim mysleniem daleko nie zajedziesz

    > To nie na temat, policja ma obowiązek uprzedzać, ale zbyt często właśnie
    > krzyczy po strzałach, czego dowodzą zeznania niektórych świadków którzy
    > właśnie
    > przeżyli.

    zeznania swiadkow zadko kiedy sa wiarygodne, szczegolnie swiadkow
    niechetnie nastawionych do policji

    > Ale jesteś szczery (podkreślenie - moje)

    takie sa fakty, jesli chce ktos bedzie chcial cie zabic nie bedzie cie o
    tym uprzedzal, po prostu to zrobi

    > Sam napisałeś, ze jak się zorientuję, to już będzie po mmnie, więc nie
    > przecz
    > sobie, jak strzelają - to w nogi.

    klopoty z rozumieniem tekstu pisanego
    jak sie zorientujesz masz szanse, jak bedziesz uciekac bez rozeznania
    sytuacji tej szansy nie masz
    proste jak konstrukcja cepa
    ucieczka na oslep prawie zawsze prowadzi do katastrofy

    > Jeśłi już strzelali, i broni na wierzchu to tylko dowodzi mojego słabego
    > wzroku.
    > Ty wogóle nie masz wyobraźni, nie umiesz przewidywać co się może
    > wydarzyć.

    w przeciwienstwie do ciebie wlasnie mam, dlatego jak ktos bedzie do mnei
    celowal z broni, nie bede uciekal i pewnie przezyje, ty natomiast
    zaczniesz w panice wiac i zarobisz pestke ;)

  • 84. Data: 2007-03-15 10:19:37
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > Pewnie odkąd istnieją ludzie.

    ROTFL, nie wiedziałem, że pierwszym człowiekiem był Chińczyk z IX wieku :)))

    Kaczor

  • 85. Data: 2007-03-15 10:20:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.0000007d.45f90d5d@newsgate.onet.pl...

    > Według ciebie człowiek powinien świadomie dać się zabić,
    > bez reakcji, bez oporu, hamując wszelkie wypracowane przez naturę
    > odruchy.

    nie, powinienm przez chwile pomyslec, to pomaga przezyc, po to ludzie maja
    rozum aby go uzywac a nie kierowac sie jakimis atawistycznymi odruchami

    > Albo jesteś debilem, albo policjantem - katem - udającym myśliwego,

    zabraklo argumentow? ;)

    > któremu nawet nie chce sie polować, i który czeka,
    > aż zwierzyna sama przyjdzie i poprosi by ją zabić.

    zmien dilera

  • 86. Data: 2007-03-15 10:21:27
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > I słusznie, a co mają robić, bezczynnie czekać , aż ich bandycko debilny
    > mundurowiec ukatrupi ?

    Złóż doniesienie do prokuratury na wszystkich policjantów, którzy do tej
    pory użyli broni - wszak to "bandyty". Tak dla relaksu jako lektura do
    snu przeczytaj zasady użycia broni przez policję.

    Kaczor

  • 87. Data: 2007-03-15 10:28:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale wiem jeszcze co mówili policjanci - gościu MIAŁ zostać odstrzelony
    > za zabicie ich kolegi w Krakowie.

    sugerujesz ze policjanci sie oficjalnie przyznali do wykonania wyroku?

    > Ciekawe, że tą kobietę z Ultimo sąd skazał za morderstwo na podstawie
    > zeznań jednej osoby, która była ciężko ranna i też biegli twierdzili, że
    > wszystko jej się mogło pomieszać.

    zeznania swiadkow sa jednym z elementow dowodowych i tyle, zbiera sie
    wszystkie dowody, konfrontuje ze soba itd i do piero na podstawie wynikow
    orzeka

    > Jeżeli uważasz, że wszystko jest OK, to cóż... gratuluję dobrego
    > samopoczucia na ulicach.

    nie twierdze ze wszystko jest ok, ale tez jestem daleki od tego aby
    stwierdzi z cala pewnoscia ze policjanci wykonali wyrok, nie bylo mnie tam
    i nie widzialem co sie dzialo, jestem przekonany ze wina lezy po obu
    stronach

  • 88. Data: 2007-03-15 10:29:44
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > Zabił. Premia.
    > A nie wiadomo, czy wcześniej nie było zaliczki z innego źródła.

    Jak masz tyły z informacjami to nie pisz bzdur. W tej sprawie będzie
    przeprowadzone dochodzenie o użycie broni właśnie przez policjantów.
    Czytaj/oglądaj wiadomości zanim palniesz następny bzdet.

    Kaczor

  • 89. Data: 2007-03-15 10:31:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:etb6dj$tro$1@news.onet.pl...

    > uchylić? Bzdurzysz i tyle. Jak ktoś ładuje do Ciebie z 30 metrów i kula
    > leci w środek ciała masz nikłe szanse choć byś tańczyła break dance.

    tak to jest jak sie dzieciaki matrixa naogladaja, potem im sie wydaje ze
    maja wlaczona niesmiertelnosc

  • 90. Data: 2007-03-15 10:42:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:etb5r9$r1n$1@news.onet.pl...

    > Ja tam im w głowach nie siedzę. Jak czegoś nie ogarniają to musi idiota. A
    > Szufladki z napisem "Idiota" też widać nie mają i na jedno wychodzi :)

    wiesz co. ty jesteś bardziej skamieniały niż beton.
    Powinieneś się do pisu zapisać oni tak samo gadają.
    Nawet jak się im mówi, że coś jest czarne to oni i tak w kółko zatwardziale
    powtarzają, że jest białe.
    ty masz analagiczne myślenie: to nie ty jesteś kretyn, bo z definicji nim
    być nie możesz, tylko cała reszta, bo nie przystaje do twojego chorego
    widzenia świata.
    idź się człowiek leczyć.
    Koniec dyskusji, bo mi na ciebie szkoda czasu.