  • 21. Data: 2007-03-14 11:16:47
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    news:et6snj$n83$1@news.onet.pl...
    > Bandycie to jeszcze "przystoi", ale policji...
    > Arek
    Zgłoś to posłom w sejmie, zeby w ustawie o Policji wprowadzić zmianę
    przepisów, zakazujacych noszenie policjantom broni w mieście.( nie będą
    nosić więc nie będą jej używać i nie popełnią zbrodni).
    ZiPi

  • 22. Data: 2007-03-14 11:19:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Strzelać trzeba umieć.
    > Jak nie umie to do straży miejskiej a nie do policji.

    Strzelalem przez kilkanascie lat i wiem, że prawdziwa jest zasada, ze
    czlowiek strzela a kule Bóg nosi. :(
    Na to jak kula zrykoszetuje nie ma mądrych.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 23. Data: 2007-03-14 11:20:49
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > a innego zrobili kaleką. Bo im się z bandytami pomylili...
    > Ciekawe na ile tu byli pewni do kogo strzelają.
    > zdegustowany Arek
    Na pewno by nie strzelali, gdyby kierowca nie próbował uciekać i zastosował
    się do ich poleceń.
    ZiPi

  • 24. Data: 2007-03-14 11:36:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcus napisał(a):

    > których policja powinna postępować w imię interesu społeczeństwa. Z takim
    > paranoicznym, jak Twoje, podejściem należałoby zamiast broni palnej wydać
    > policjantom proce i packi na muchy.

    Z packami to byłby SWAT-team ;)

  • 25. Data: 2007-03-14 12:03:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jak ktos ucieka, to znaczy ze albo ma cos na sumieniu, albo
    > jest niezrownowazony psychicznie

    co nie jest sprawiedfliwieniem do strzelania do jego osoby.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 26. Data: 2007-03-14 12:05:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    > Na pewno by nie strzelali, gdyby kierowca nie próbował uciekać i
    > zastosował się do ich poleceń.

    nic to nie zmienia, sa dosc jasno okreslone zasady uzycia broni.

  • 27. Data: 2007-03-14 12:47:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:et8o9h$7u$1@inews.gazeta.pl...

    > co nie jest sprawiedfliwieniem do strzelania do jego osoby.

    pewnie ze nie, ale policji potepiac tez nie mozna

  • 28. Data: 2007-03-14 12:59:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:et8o9h$7u$1@inews.gazeta.pl...

    > pewnie ze nie, ale policji potepiac tez nie mozna

    ogolnie jako takiej oczywiscie ze nie.

    o tych strzalach w miescie to mowil kameleon, ten co zaczyna posta od
    Lech k. Gardocki takze nie wiem po co w goole tworca watku o nim
    wspominal..

  • 29. Data: 2007-03-14 15:48:36
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Strzelalem przez kilkanascie lat

    Taaa. Baranka w ścianę;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2007-03-14 19:44:01
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Zgłoś to posłom w sejmie, zeby w ustawie o Policji wprowadzić zmianę
    > przepisów, zakazujacych noszenie policjantom broni w mieście.( nie będą
    > nosić więc nie będą jej używać i nie popełnią zbrodni).

    Jestem za taka ustawą, pierwszego zwolennika już masz.