  • 11. Data: 2007-03-14 04:20:59
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:et6snj$n83$1@news.onet.pl...
    > [..]
    >
    > Perspektywa by Ci się zmieniła jakby Twoje dziecko stało na linii ognia,
    > albo oberwało rykoszetem.

    Strzelać trzeba umieć.
    Jak nie umie to do straży miejskiej a nie do policji.

  • 12. Data: 2007-03-14 04:22:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:et77t2$31v$1@news.onet.pl...

    > Nie przekręcajmy rzeczywistości. Póki co w tym kraju jedynymi
    > puszczającymi serie po przechodniach są... policjanci.

    Dopisz jeszcze, że wg. wyborczej.

  • 13. Data: 2007-03-14 07:23:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 13 Mar 2007 22:16:36 +0100,
    Wojciech "Spook" Sura <spook.no@unwanted_mail.op.pl> screamed:

> [...]
    > sobie przez miasto i puszcza serie po przechodniach a policja trzyma się od
    > niego na odległość strzału i nic nie robi, bo to policji przecież nie

    Nie. Według AB policja powinna wycelować w niego... megafonem i wydać
    polecenie "Prosimy o natychmiastowe udanie się za granice miasta celem
    bezpiecznego odstrzelenia.".
    Coś w tym jest, tylko dlaczego akurat bezgraniczna głupota?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:22:04 user up 11280 days, 20:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Diplomacy is the art of saying "nice doggy" until you can find a rock.

  • 14. Data: 2007-03-14 08:07:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bo im się z bandytami pomylili...

    ciekawe ze ci niewinni zawsze uciekaja

  • 15. Data: 2007-03-14 08:44:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    problem bedzie miec ten co sprzedal mu bron jezeli mu oudowodnia ze mial
    swiadomosc do czego zostanie uzyta !

    Po ostanich bezpodstawnych oskarzeniach ministra az sie zdziwie ze
    jeszcze nie postawiono zarzutu pomocnictwa w morderstwie.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 16. Data: 2007-03-14 08:47:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Oczywiście przeoczyłaś, że już tak zastrzelili nic niewinnego chłopaka,
    > a innego zrobili kaleką.
    > Bo im się z bandytami pomylili...
    >
    > Ciekawe na ile tu byli pewni do kogo strzelają.

    on wyjal pistolet gdy policjanci po cywilnemu zawolali 'policja'.
    Akurat w tym przypadku - a swiadkowie zdarzenia potwierdzaja te wersje
    (przechodnie) - moim zdaniem slusznie postapiono.

    P.

  • 17. Data: 2007-03-14 08:48:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcus napisał(a):
    > I jeszcze jedno... Bandyci będą się bać policji tylko wtedy, kiedy będą
    > mieli pewność, że ta nie zawaha się użyć wszelkich dostępnych jej środków (w
    > tym broni) w sytuacji podbramkowej. Przemyśl to... Choć właściwie nie
    > spodziewam się, że się ze mną zgodzisz.

    problem zacznie sie pojawiac wtedy gdy uczciwi ludzie beda sie obawiac o
    zycie bo znajda sie tacy policjanci ktorzy w stanie niepewnosci nie
    zawahaja sie uzyc broni wtedy gdy nie ma q temu podstaw.

    P.

  • 18. Data: 2007-03-14 08:56:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > ciekawe ze ci niewinni zawsze uciekaja

    rownei dobrze moglbys stwierdzic ze skoro w pierdlu wszyscy mowia ze sa
    niewinni to znaczy ze wszyscy sa winni a fakty sa nastepujace:

    za ,,niewątpliwie niesłuszne" tymczasowe aresztowanie lub zatrzymanie, w
    ostatnich latach zasądzono: 2002 r. - 1,27 mln zł odszkodowania na rzecz
    108 osób, 2003 r.
    - 2,63 mln zł (160 osób), w 2004 r.
    - 3,84 mln zł (231 osób), w 2005 r.
    - 5,08 mln zł (261 osób), zaś tylko w I półroczu 2006 r. - 2,56 mln zł
    (155 osób). Bilans odszkodowań za cały rok ubiegły przekroczy 6 mln zł
    dla około 340 osób.

    ,,Oceniam, że w Polsce skazuje się rocznie ok. 2 tys. niewinnych. Część z
    tych wyroków jest uchylana przez sądy apelacyjne, ale wcześniej 300-400
    osób odsiedzi swoje w areszcie. Z reguły ponad rok" - twierdzi wybitny
    znawca problemu profesor Andrzej Rzepliński z Helsińskiej Fundacji Praw
    Człowieka.

    Zrozum ze osoby ktorym nie podobaja sie tego typu policyjne dzialania
    czy instytucje typu sady 24 godzinne nie sprzeciwiaja sie w obronie tych
    prawdziwych bandytow (wymiekam kurw. z komentarzow pisiorow "kazdy
    uczciwy czlowiek pomogl by ..) a tego ulamka procenta (5%?) ktory
    zostanie potraktowany tak samo. Prawo tak powino byc tworzone by
    eliminowac takei przypadki a nie by sprzyjalo zwiekszaniu ich liczby.

    P.

    ps.
    w tym konretnym przypadku uwazam ze slusznie zrobiono strzelajac, w
    przypadku tych chlopcow o ktorych pisze Arek nie ma w ogole o czym
    gadac, nie mozna usprawidliwiac policjantwo. Jezlei dobrze pamietam sad
    ich nie skazal ale nie dlatego ze uwazal iz dobrze postapili ale dlatego
    ze skorzystal z zasady domniemania niewinnosci a brak bylo
    jednoznacznych dowodow na fakt ze swiadomie dopuscili sie nbaduzycia. Co
    podkreslil. A pisze to tym ktorzy sie z jego decyzji chca popodniecac
    cytjac ja (oczywiscie w wygodnej czesci) jako argument za swoimi racjami.

  • 19. Data: 2007-03-14 09:52:33
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 mar o godzinie 21:37, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Stanowił w danym momencie większe zagrożenie dla otoczenia, niż
    > ewentualne zbłąkane strzały.

    To nasza policja posiada na standardowym wyposażeniu łuki, kusze? :D
    "zbłąkane" ... też fajowy text :P

    --
    Herbi
    14-03-2007 10:52:32

  • 20. Data: 2007-03-14 10:36:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:et8dbv$dhi$1@inews.gazeta.pl...

    ok, zgadzam sie ze policja nie jest idealna, jednak tak na dobra sprawe
    nikt nie wie jak bylo tak naprawde, kazdy bedzie twierdzil swoje, a ja
    wiem jedno, jesli ktos do ciebie celuje to sie nie ucieka, kuli sie nie
    przescignie, jak ktos ucieka, to znaczy ze albo ma cos na sumieniu, albo
    jest niezrownowazony psychicznie