  • 91. Data: 2007-03-15 10:48:59
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    szerszen napisał(a):

    > tak to jest jak sie dzieciaki matrixa naogladaja, potem im sie wydaje ze
    > maja wlaczona niesmiertelnosc

    Miałem wątpliwości ale jednak:
    inetnum: 83.24.0.0 - 83.24.255.255
    netname: NEOSTRADA-ADSL
    descr: Neostrada Plus
    descr: Warszawa
    country: PL

    Dziecisieci - komp i neo pod choinkę :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 92. Data: 2007-03-15 10:57:39
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> wrote in message

    > Miałem wątpliwości ale jednak:
    > inetnum: 83.24.0.0 - 83.24.255.255
    > netname: NEOSTRADA-ADSL
    > descr: Neostrada Plus
    > descr: Warszawa
    > country: PL
    > Dziecisieci - komp i neo pod choinkę :)

    Zalosne.
    BTW czemu dzieci neo maja byc gorsze od dzieci zeto ?

    Daniel

  • 93. Data: 2007-03-15 11:00:04
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > Zalosne.

    Nie no, nie oceniam ludzi po łączu. Poczytaj inne grupy i się dowiesz
    skąd ten żart.

    > BTW czemu dzieci neo maja byc gorsze od dzieci zeto ?

    Z założenia nie są gorsze. To była dygresja do bzdur, jakie wypisuje.

    Kaczor

  • 94. Data: 2007-03-15 11:17:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

    > Zalosne.
    > BTW czemu dzieci neo maja byc gorsze od dzieci zeto ?

    chyba troche zbyt powaznie to potraktowales ;)

  • 95. Data: 2007-03-15 13:05:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    [..]
    > ty masz analagiczne myślenie: to nie ty jesteś kretyn, bo z definicji nim
    > być nie możesz, tylko cała reszta, bo nie przystaje do twojego chorego
    > widzenia świata.

    Wskaż mi miejsce gdzie nazwałem "całą resztę" kretynami?
    Bo jak na razie to widzę betoniarskie myślenie u Ciebie.

    > idź się człowiek leczyć.

    Zamiast mnie ciągle obrażać to może wyjaśnisz wreszcie co Cię tak rusza
    w moim stwierdzeniu, że mam staranne i wszechstronne wykształcenie ?
    Potrafisz to zrobić czy tylko się pienić?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 96. Data: 2007-03-15 13:12:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > sugerujesz ze policjanci sie oficjalnie przyznali do wykonania wyroku?

    Nie. Mówię co mówili anonimowo inni policjanci zaraz po wydarzeniach.

    > zeznania swiadkow sa jednym z elementow dowodowych i tyle, zbiera sie
    > wszystkie dowody, konfrontuje ze soba itd i do piero na podstawie
    > wynikow orzeka

    BUACHA CHA CHA CHA CHA

    Wybacz ten rechot, ale za dużo widziały moje gały, żeby zareagować inaczej.

    Znaczy tamci świadkowie kłamali, a dzielni policjanci mówili prawdę...

    > nie twierdze ze wszystko jest ok, ale tez jestem daleki od tego aby
    > stwierdzi z cala pewnoscia ze policjanci wykonali wyrok, nie bylo mnie
    > tam i nie widzialem co sie dzialo, jestem przekonany ze wina lezy po obu
    > stronach

    Zgwałcona dziewczyna też jest winna bo miała krótką spódniczkę?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 97. Data: 2007-03-15 13:41:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie. Mówię co mówili anonimowo inni policjanci zaraz po wydarzeniach.

    a oni tobie to mowili czy moze znowu tym "bezstronnym" swiadkom

    > Znaczy tamci świadkowie kłamali, a dzielni policjanci mówili prawdę...

    nie, zarowno jedni jak i drudzy mijali sie zapewne z prawda, pytanie tylko
    ktorzy bardziej

    > Zgwałcona dziewczyna też jest winna bo miała krótką spódniczkę?

    i po co ta demagogia?

  • 98. Data: 2007-03-15 13:46:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > nie, zarowno jedni jak i drudzy mijali sie zapewne z prawda, pytanie
    > tylko ktorzy bardziej

    1. 39 strzałów do dwójki bezbronnych chłopców. Co najmniej 39, bo tyle
    kul zliczono, a ile nie znaleziono?

    2. Policjanci ścigali JEDNEGO bandytę.
    Bez litości strzelali do DWÓCH OSÓB.

    Czy jeszcze trzeba cokolwiek dodawać?

    > i po co ta demagogia?

    Bo irytuje mnie jak ktoś wyciąga, że "ofiara sama sobie jest winna bo.."

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 99. Data: 2007-03-15 13:52:51
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > moze wez ty kiedys przejdz sie pod jakis stadion ...
    1. To nie na temat.
    2. Po co mam chodzić na stadion? Można bez tego żyć.
    A jak bym się interesowała piłką nożną, to by mi wystarczył telewizor.

    > z twojej strony napewno

    > masz jakis uraz do policji i straszne glupoty wypisujesz

    A mam , ty uparcie bronisz bandytów,
    nie zdając sobie sprawy jak kryminogenne jest środowisko policji.
    W Wołominie, jakby nie było policji i prokuratury, to by było conajmniej 2
    trupy mniej.

  • 100. Data: 2007-03-15 13:55:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy jeszcze trzeba cokolwiek dodawać?

    i co z tego ze oddali tyle strzalow, nie zatrzymali sie na wezwanie,
    chcieli uciec, stwarzajac zagrozenie dla zdrowia i zycia policjantow,
    musieli zostac powstrzymani, tak sprawa wyglada z ich strony, to nie sa
    snajperzy, dodatkowo zachodzilo podejzenie ze przynajmniej jedna z tych
    osob jest uzbrojona

    > Bo irytuje mnie jak ktoś wyciąga, że "ofiara sama sobie jest winna bo.."

    nie sama sobie winna tylko sie akurat w tym wypadku do tego przyczynila bo
    zachowala sie kompletnie irracjonalnie