  • 161. Data: 2007-03-19 07:42:12
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:rncrc4-1ti.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie zapominam o tym. To tobie się wydaje, że strzał z broni palnej
    > gwarantuje trafienie i to od razu co najmniej uniemożliwiające celowi
    > naciśnięcie tego spustu.

    nie twierdze ze gwarantuje, ale to nie ma znaczenia czy trafi jedna kula
    czy 7 z wystrzelonego magazynka, bo to trafionemu zuplenie zwisa jaki byl
    procent celnych trafien, dotatkowo tez nei twierdze ze trafiony nie moze
    odpowiedziec ogniem, tylko po co w takim razie oszalamiac, skoro i tak w
    rezultacie go zabijemy, pomijam juz fakt ze im wiecej wystrzelonych kul
    tym wieksze prawdopodobienstwo ze oberwie ktos postronny

  • 162. Data: 2007-03-19 07:45:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ggmqc4-4bg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dlaczego 5 metrów? Przed chwilą pisałeś o zatrzymywaniu przestępcy przy
    > użyciu broni krótkiej z 50 metrów ;->

    bo tak rozmowa zeszla na ostrzelany samochod, ktory byl w bezposredniej
    odleglosci, a nie 50 metrow, oraz fakt uciekania przed kims kto, cie
    wlasnie probuje zatrzymac i ma wyciagnieta bron, a takich zatrzyman nie
    robi sie na odleglosc, wiec mowimy tu o kilku metrach, a nie kilkunastu
    czy tym bardziej kilkudziesieciu

  • 163. Data: 2007-03-19 07:47:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnevnuoe.3qv.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > Nikt nie ma obowiazku wykonywania polecen niumundurowanego policjanta,
    > jesli sie wczesniej nie wylegitymuje.

    nie musi, wystarczy zeby mial blache na wierzchu i oznajmil ze jest
    policjantem, wylegiymowac moze sie pozniej

  • 164. Data: 2007-03-19 16:57:18
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > 1. Dzięki podświadomości.

    Łyżki podświadomie też wyginasz? Weź przeczytaj co w tym wątku napociłaś
    i zastanów się jak to się ma do realnego świata. Matrix, podświadomość,
    gibanie się o milimetr gdy ktoś do Ciebie strzela... coś pominąłem? :)
    Z mojej strony EOT bo... szkoda czasu.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 165. Data: 2007-03-19 21:51:35
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > i zastanów się jak to się ma do realnego świata. Matrix, podświadomość,
    > gibanie się o milimetr gdy ktoś do Ciebie strzela... coś pominąłem? :)

    Zanim do twojej świadomości dotrze, że właśnie w ciebie
    twój 2 letni pędrak rzucił klockiem, już dawno,
    bardzo dawno temu, twoje gałki oczne namierzyły ten przedmiot.
    Różnica w czasie pomiędzy momentem dotarcia do twojej świadomości co sę dzieje,
    a odruchem obrony twoich rąk też jest znaczna.
    Najpier się bronisz, dopiero potem dociera do ciebie, ze właśnie leci klocek.
    Bo i takie właśnie postępowanie jest potrzebne do przeżycia.
    Ważniejsza jest obrona niż analizowanie sytuacji: co to ? skąd to się wzięło?...
    Gdybyś najpierw był świadom, a dopiero potem bronił się,
    prawdopodobnie byśnie dożył nawet momentu pójścia do szkoły.