  • 151. Data: 2007-03-16 14:30:38
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > Jakie to może być poparcie teorii. Albo zastrzelą, albo nie (Jak policja
    > zatrzyma to jeszcze jest szansa wytłumaczyć się). A przy ucieczce na
    > pewno zastrzelą.

    Nadal czekam na dowód na to, że prawdopodobieństwo wynosi 50%.

  • 152. Data: 2007-03-16 14:33:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen napisał(a):

    > mozemy zrobic lepszy eksperyment, ustawimy sie na pantball, staniesz
    > odemnie w odleglosci 5 metrow i zaczniesz uciekac a ja strzelac,
    > zobaczymy ile razy dostaniesz ;)

    Dlaczego 5 metrów? Przed chwilą pisałeś o zatrzymywaniu przestępcy przy
    użyciu broni krótkiej z 50 metrów ;->

    I mam nadzieję, że miałeś na myśli paintball z magazynkiem do max. 18
    strzałów i bez możliwości strzelania seriami? ;)

  • 153. Data: 2007-03-16 15:00:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:37mqc4-4bg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pepperball miałby służyć nie do obezwładnienia, ale do oszołomienia i
    > zdezorientowania przestępcy (oślepienie, kilkanaście-kilkadziesiąt
    > silnych uderzeń) albo można było skutecznie użyć tasera.

    to oszolomienie nie przeszkodzi mu w naciskaniu spustu, zdajesz sie o tym
    zapominac

  • 154. Data: 2007-03-16 18:28:23
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > ty mialas jakas lobotomie czy juz sie taka urodzilas?

    Nie nie miałam, za to ty dalej nie potrafisz liczyć.
    NIe odpowiedziałes na istotę sprawy, nie przedstawiłeś logicznego wyliczenia.
    Przedstawiłeś wyliczenie sprzeczne z logiką, nawet dla dziecka.

  • 155. Data: 2007-03-16 20:53:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > to oszolomienie nie przeszkodzi mu w naciskaniu spustu, zdajesz sie o
    > tym zapominac

    Nie zapominam o tym. To tobie się wydaje, że strzał z broni palnej
    gwarantuje trafienie i to od razu co najmniej uniemożliwiające celowi
    naciśnięcie tego spustu.

  • 156. Data: 2007-03-17 14:32:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > gowniana jest to analogia, policja ma prawo zatrzymywac, legitymowac,
    > kontrolowac, psim obowiazkiem obywatela jest dac sie zatrzymac,
    > skntrolowac, wylegitymowac, niezastosowanie se do tego co policja chce
    > grozi roznymi konsekwencjami

    Ma prawo, o ile robi to "w celu rozpoznawania, zapobiegania i
    wykrywania przestępstw i wykroczeń"
    A w trakcie tych dzialan ma psi obowiazek "respektowania godności ludzkiej
    oraz przestrzegania i ochrony praw człowieka"

    Mysle, ze zapominasz (i policja rowniez), co oznacza slowo "sluzba".
    To policja jest dla nas, a nie my dla policji. Jesli jest odwrotnie, to
    mamy rezim i panstwo policyjne.
    Psie obowiazki, to ma policja wobec nas, bo to my ich utrzymujemy i
    pozwalamy nosic mundur.
    Nikt nie ma obowiazku wykonywania polecen niumundurowanego policjanta,
    jesli sie wczesniej nie wylegitymuje.

  • 157. Data: 2007-03-18 08:31:35
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"

    (czyli istnieje BEZPOSREDNIE ZAGROZENIE ZYCIA
    > KTORE TO DOPIERO DAJE PRAWO UZYCIA BRONI ---Bzdura
    Art. 17. 1. Jeżeli środki przymusu bezpośredniego, wymienione w art.
    16 ust. 1, okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na
    okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, policjant ma prawo
    użycia broni palnej wyłącznie:

    1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie,
    zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu
    przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego
    zamachu.

    Art. 16. 1. W razie niepodporządkowania się wydanym na podstawie prawa
    poleceniom organów Policji lub jej funkcjonariuszy, policjanci mogą
    stosować następujące środki przymusu bezpośredniego:

    1) fizyczne, techniczne i chemiczne środki służące do obezwładniania
    bądź konwojowania osób oraz do zatrzymywania pojazdów,

    2) pałki służbowe,

    3) wodne środki obezwładniające,

    4) psy i konie służbowe,

    5) pociski niepenetracyjne, miotane z broni palnej.

    Widzisz Agencie musi byc zamach na zycie !!! Oczywiscie nie oceniam
    czy w opisanym przez Ciebie przypadku strzelanie to odpowiedni sposob.
    Odnosze sie tylko i wylacznie do tresci ktora zacytowałem !

    PS: Czy to czasem nie o Tobie wspomina Antek M w swoim raporcie ...
    hihihi

  • 158. Data: 2007-03-18 10:06:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    alez to ni stoi w sprzecznosci z tym voc napisalem :)

    > PS: Czy to czasem nie o Tobie wspomina Antek M w swoim raporcie ...
    > hihihi

    Antek nie, ale Ziobro pewnie cos znajdzie a jak nie znadjzie to
    'utworzy'. Tak mi cos po kosciach chodzi.

    --
    http://www.zbigniewziobro.ORG klamie na temat obrony koniecznej

  • 159. Data: 2007-03-18 12:38:10
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    On 18 Mar, 11:06, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > alez to ni stoi w sprzecznosci z tym voc napisalem :)
    To fakt nie stoi. Jednak pominąłeś 2 szczegóły zamach na zdrowie i
    wolność, w tych przypadkach tez mozna strzelac.

    > Antek nie, ale Ziobro pewnie cos znajdzie a jak nie znadjzie to
    > 'utworzy'. Tak mi cos po kosciach chodzi.

    hehehe Pewnie jakis układ.
    Odnosnie Ziobry facet niektore pomysly ma dobre ale szlag czlowieka
    trafia bo nawet nie probuje stworzyc wrazenia apolitycznego
    prokuratora generalnego. JEst to dla mnie bardzo przykre.

    Kiedys ogladalem wywiad z Kaczmarkiem jak jeszcze byl prokuratorem
    krajowym i opowiadal o swoim szefie, ministrze Ziobro. Normalnie jak
    ruscy generałowie o Stalinie.... strasznie to wyglądało.

  • 160. Data: 2007-03-18 12:38:47
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>