  • 71. Data: 2014-05-25 18:46:36
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-22 15:41:18 +0200, "Danusia" <d...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > W PRL cos takiego było niemozliwe bo każdy cwaniak wiedział że za to
    > idzie sie do paki i to szybko, bo sprawa jest oczywista od początku do
    > końca.

    Chyba się zgubiłem - regulamin zatajał istotę umowy?
    Bo odnoszę wrażenie, że ktoś podawł jak na tacy jasne jej zapisy...

    > W 3RP człowiek który ukradł

    Czyli nie na temat.

    > W 2RP przed wojną cwaniak który chciał sprzedać kolumne Zygmunta też
    > szedł do paki

    I teraz też.
    Ale my o usłudze: 25zł za 50 zł, co w regulaminie ujęto, więc nikt
    normalny nie skorzystał.

    > każdy cwaniak uważa że mu wolno prawie wszystko, zgodnie z zasadą "co
    > nie jest zabronione jest dozwolone"

    No bo właśnie tak jest.
    Dlatego mogę sprzedać skarpetkę za 1 zł, ale równie dobrze i za milion zł.
    Dalej nie zwalnia to od myślenia.

    --
    Bydlę

  • 72. Data: 2014-05-25 18:47:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-23 08:54:05 +0200, "Danusia" <d...@w...pl> said:

    > Jeżeli ktoś kasuje 50 zł, z tego za 25 zł robi Ci doładowanie, a drugie 25
    > zł stanowi jego zysk, to jest to oczywiście wyłudzenie nienależnej korzyści.
    > Wyłudzenie dlatego że w treści e-maila firma pisze o darmowym

    Darmowe wyklucza płacenie.
    Więc nikt nie skorzysta bo wie, że jakiś błąd jest w tekście.

    --
    Bydlę