  • 61. Data: 2014-05-23 19:00:55
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > No przecież odpowiedziałem w następnym zdaniu.

    > A po czym poznajesz, że kogokolwiek usprawiedliwiam?

    Po tym, ze piszesz, iz winny jest korzystający bo nie doczytał umowy.

    > Dosypuję do pieca, żeby flejm nie wygasł ;-)

    Akurat sprawa bulwersujaca wiec nie widze tutaj powodów do zartów.

    > A tak na poważnie to zadziwia mnie łatwość formułowania osądów na
    > podstawie (najczęściej) niepełnych informacji.
    >
    > Co z tego wynika masz w wątku "twarde prawo ale prawo". Jeśli nie chce
    > Ci się czytać to konkluzja jest mniej więcej taka jak w tym dowcipie o
    > rozdawaniu zegarków w Związku Radzieckim.

    > Ale co tu wyjaśniać? Przekaz jest bardzo prosty:
    > Masz mózg to go używaj. Nie licząc na to, że państwo będzie myślało za
    > Ciebie.

    Naprawde nie rozumiesz ze nie chodzi o mnie?
    Jest grupa spoleczesntwa troche mniej ogarnieta, troche mniej inteligentna
    lub po prostu naiwna bo tak wychowana (ludzie starsi).
    Nie zgadzam sie na to, zeby taki biznesmen strzygł ich jak popadnie.
    Oferty maja byc jasne i uczciwe a nie takie ze w kazdym słowie haczyk.
    SMSy ze wygrałes milion złych... punktów tez uwazam za oszustwo!

  • 62. Data: 2014-05-23 19:49:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-23 19:00, Budzik wrote:
    > Naprawde nie rozumiesz ze nie chodzi o mnie?
    > Jest grupa spoleczesntwa troche mniej ogarnieta, troche mniej inteligentna
    > lub po prostu naiwna bo tak wychowana (ludzie starsi).

    Jesteś pewny, że to akurat ta grupa kupuje "darmowe" doładowania?

    > Nie zgadzam sie na to, zeby taki biznesmen strzygł ich jak popadnie.
    > Oferty maja byc jasne i uczciwe a nie takie ze w kazdym słowie haczyk.
    > SMSy ze wygrałes milion złych... punktów tez uwazam za oszustwo!

    No i super! Zgadzam się z Tobą w 100%

    To teraz opisz w jaki sposób państwo ma takiego człowieka obronić przed
    przewałką polegającą na sprowokowaniu oddzwonienia na numer +22 [...] (a
    bo mi się wydawało, że to Franek z Warszawy dzwonił) albo +24 [...]
    (Heniek z Kutna).

    Jak już się z tym uporasz, następna w kolejności może być obrona przed
    kupowaniem usług od podmiotów działających poza PL. Dla utrudnienia
    przyjmijmy, że taka działalność jest legalna według prawa lokalnego
    (choć być może wątpliwa moralnie według naszych opinii).

    Piotrek

  • 63. Data: 2014-05-24 05:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Jesteś pewny, że to akurat ta grupa kupuje "darmowe" doładowania?

    Jestem pewny ze ta grupa jest podatna na niedoczytanie umowy, na wiare na
    słowo wszelkiej masci sprzedawcom etc.

    > No i super! Zgadzam się z Tobą w 100%

    No to pieknie.

> [...]
    > przed przewałką polegającą na sprowokowaniu oddzwonienia na numer +22
    > [...] (a bo mi się wydawało, że to Franek z Warszawy dzwonił) albo +24

    W bardzo prosty sposób.
    Jeżeli reklama w tak drastyczny sposób rożni sie z oferta to:
    - przywalic ogromną kare
    - w sporach cywilnych wziac strone oszukanego.

> [...]
    > przyjmijmy, że taka działalność jest legalna według prawa lokalnego
    > (choć być może wątpliwa moralnie według naszych opinii).

    Sugerujesz, ze takiej firmy nie da sie ukarac bo nie da sie jej znaleźc?
    No to trzeba działac szybko, isc za pieniadzem i przynajmniej uniemozliwiac
    dalszy proceder.
    Zablokować konto i poczekac az biznesmen sie zglosi.

  • 64. Data: 2014-05-24 11:00:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-24 05:00, Budzik wrote:

    > W bardzo prosty sposób.
    > Jeżeli reklama w tak drastyczny sposób rożni sie z oferta to:
    > - przywalic ogromną kare
    > - w sporach cywilnych wziac strone oszukanego.

    Jaka znowu reklama? Ordynarny wałek z "puszczeniem sygnału" z CID numeru
    premium z Wybrzeża Kości Słoniowej / Demokratycznej Republiki Konga.
    Życzę powodzenia w dochodzenie swoich niewątpliwie słusznych racji w
    tamtejszym systemie prawnym, ale sukcesów raczej nie wróżę.

    Tak więc zdecydowanie bardziej skuteczne jest użycie (zawczasu) mózgu ...

    > Sugerujesz, ze takiej firmy nie da sie ukarac bo nie da sie jej znaleźc?

    Nawet jej nie trzeba szukać bo ma komplet (prawdziwych) danych na swojej
    stronie webowej.

    > No to trzeba działac szybko, isc za pieniadzem i przynajmniej uniemozliwiac
    > dalszy proceder.

    Jaki znowu proceder? Legalną działalność według prawa lokalnego
    polegającą na sprzedaży wirtualnych "szklanych paciorków" dających
    szczęście wszelakie?

    > Zablokować konto i poczekac az biznesmen sie zglosi.

    Zaczyna się robić ciekawie. Kontynuujecie Kolego na temat blokowania
    konta bankowego *legalnie* działającej firmy. Firma znajduje się na
    przykład na Dominikanie.

    A ja idę po orzeszki i piwo.

    Piotrek

  • 65. Data: 2014-05-24 14:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Zaczyna się robić ciekawie. Kontynuujecie Kolego na temat blokowania
    > konta bankowego *legalnie* działającej firmy. Firma znajduje się na

    Czyli nie da sie? Chcesz powiedziec, ze sposobem na pierwszy milion jest
    zarejestrowanie TAM firmy i robienie takiego wałka na odległosc?

  • 66. Data: 2014-05-24 16:29:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-24 14:00, Budzik wrote:
    > Czyli nie da sie? Chcesz powiedziec, ze sposobem na pierwszy milion jest
    > zarejestrowanie TAM firmy i robienie takiego wałka na odległosc?

    Tak świetnie dyskutujesz z własnymi tezami, że nie będę Ci chyba
    przeszkadzał ;-)

    Miłego wieczora

    Piotrek

  • 67. Data: 2014-05-24 23:09:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 May 2014, Budzik wrote:

    > Czyli nie da sie?

    Przez państwo?
    Da się.
    Przywrócić PRL, jak chce Wiesiaczek, i nie będziesz miał technicznych
    możliwości bycia oszukanym zza granicy.
    A jak je przypadkiem będziesz miał, to będziesz przestępcą, bo
    naruszyłeś jakiś zakazu używania do celów osobistych albo podobnie.

    <to nie do mnie, dla porządku>
    > Chcesz powiedziec, ze sposobem na pierwszy milion jest
    > zarejestrowanie TAM firmy i robienie takiego wałka na odległosc?

    Jednym ze sposobów być może jest.
    Ma tę wadę, że może niebezpiecznie być wrócić do kraju :>

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2014-05-25 12:41:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Przez państwo?
    > Da się.
    > Przywrócić PRL, jak chce Wiesiaczek, i nie będziesz miał technicznych
    > możliwości bycia oszukanym zza granicy.

    To smutne.

    > A jak je przypadkiem będziesz miał, to będziesz przestępcą, bo
    > naruszyłeś jakiś zakazu używania do celów osobistych albo podobnie.

    :)

    > <to nie do mnie, dla porządku>
    >
    > Jednym ze sposobów być może jest.
    > Ma tę wadę, że może niebezpiecznie być wrócić do kraju :>

    Ale po co?
    Klimat srodziemnomorski to jest to. :)

  • 69. Data: 2014-05-25 18:36:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-22 14:17:19 +0200, z <...@...pl> said:

    > Ja nie chciałbym żeby ludzie Twojego pokroju uczyli moje dzieci.

    Czyli wolisz dzieci głupsze.
    Masz prawo, choć to je krzywdzi.

    > W jakiej branży "robisz biznes"?

    Ojej, czyli muszę prowadzić (taki) byzness, żeby mieć zdanie na taki temat.
    Jesteś pewien?
    ;>>>

    > Takie poglądy to już nawet gorsze od lewactwa ;-)

    Pogląd, że naród winien być wyedukowany, a ludzie myśleć, bo to
    ogranicza pole manewru szustom?
    Śmiała teza.

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2014-05-25 18:43:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-22 15:14:27 +0200, "Śmieć" <j...@w...pl> said:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czego od niego chcesz? Przecież PO oficjalnie propagowało hasło
    > "Pierwszy milion trzeba ukraść".

    Stanowczo prostestuję przeciwko wiązaniu mnie z jakąkolwiek
    partią polityczną - wszystkich polityków (bez względu na to, jak nazywa
    się banda, do której aktualnie należą) traktuję jak kłamców, oszustów i
    złodziei.
    ;>>>

    --
    Bydlę