  • 1. Data: 2014-05-18 00:18:51
    Temat: Zażalenie na bezczynność organu (giodo)
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    czy k.p.a. daje mi mozliwosc zlozenia takiego zazalenia ? do kogo
    kierowac tzn. kto stoi ponad giodo ?

    czy jesli minal termin 30 dni, giodo nie udzielilo odpowiedzi ani nie
    wydalo decyzji o ktora wnosilem, to mam zlozyc wniosek o usuniecie
    naruszenia prawa ? do kogo kierowac ?

  • 2. Data: 2014-05-18 05:53:25
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Tu temat jest rozwałkowany na wszystkie strony:
    http://forumprawne.org/sady-administracyjne/300040-z
    redagowana-skarga-na-bezczynnosc-organu-do-wsa.html

  • 3. Data: 2014-05-18 10:17:26
    Temat: Re: Zażalenie na bezczynność organu (giodo)
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > czy k.p.a. daje mi mozliwosc zlozenia takiego zazalenia ? do kogo
    > kierowac tzn. kto stoi ponad giodo ?

    Nie warto, wiem kto tam pracuje.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 4. Data: 2014-05-18 14:45:13
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-18 10:17, Stokrotka pisze:

    > Nie warto, wiem kto tam pracuje.

    chyba zawsze warto dzialac we wlasnym interesie...

  • 5. Data: 2014-05-18 16:13:39
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > chyba zawsze warto dzialac we wlasnym interesie...

    Jak ktoś pszbiega pszez jezdnię tez mu się daje, że działa we włąsnym
    interesie.

  • 6. Data: 2014-06-03 19:56:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Tu temat jest rozwałkowany na wszystkie strony:
    > http://forumprawne.org/sady-administracyjne/300040-z
    redagowana-skarga-na-bezczynnosc-organu-do-wsa.html

    Tylko sam wzór jest nieco paranoiczny,m bowiem podawane podstaw parwnych
    jest obowiązkiem urzędu, a nie obywatela piszącego skargę.

  • 7. Data: 2014-06-03 20:26:22
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-06-03 19:56, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >>

    > Tylko sam wzór jest nieco paranoiczny,m bowiem podawane podstaw parwnych
    > jest obowiązkiem urzędu, a nie obywatela piszącego skargę.

    a tak na marginesie zapytam, czy na porządku dziennym są takie praktyki
    jak odpisanie (przez giodo) po 1,5 miesiąca od wniesienia sprawy, z
    wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych, w postaci (rzekomego) braku
    wniesionej opłaty skarbowej w wys. 10 zl ?

    sytuacja zaczyna mnie wq.wiac delikatnie mowiac.

  • 8. Data: 2014-06-03 23:32:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości

> [...]
    > wniesionej opłaty skarbowej w wys. 10 zl ?
    > sytuacja zaczyna mnie wq.wiac delikatnie mowiac.

    Ale co za problem jest ją wnieść w terminie?

  • 9. Data: 2014-06-04 00:39:24
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-06-03 23:32, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości

    > Ale co za problem jest ją wnieść w terminie?

    łomatko... przeczytałem co napisałem i zupełnie nie o to chodziło.

    to giodo mi po 1.5 mca od daty kiedy zlozylem wniosek o wydanie decyzji
    nagle odpisuje ze mam uzupelnic brak formalny w postaci oplaty
    skarbowej, ktora de facto zostala uiszczona w dniu zlozenia mojego
    pisma. wiec pytam co to za bzdurne praktyki giodo ?

  • 10. Data: 2014-06-05 14:47:37
    Temat: Re: Re: Zażalenie na bezczynność organu (giodo)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jun 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał

    > Ale co za problem jest ją wnieść w terminie?

    RZEKOMY brak sprowadza się jak rozumiem do istnienia RZECZYWISTEJ
    zaległości skarbowej w wysokości 0,00 zł?
    No to powiem że widzę problem.

    pzdr, Gotfryd