  • 1. Data: 2004-03-13 05:52:51
    Temat: Uszkodzenie pojazdu
    Od: bsl <bsl_wytnij@to_klub.chip.pl>

    Witam

    Jakis czas temy chyba juz 3 dni temy zauwarzylem ze ktos uszkodzil dzwi
    w moim maluszku niby nic wielkiego ale jednak

    Prze dwa dniu prubowalem zlokalizowac pojazd ktory dokonal zniszczen
    wczoraj sie udalo jest to maluszek

    Wykonalem kilka zdiec aparatem cyfrowym na dowod uszkodzenia tak na
    moich jak i na dzwiach sprawczy

    Pytanie jest nastepujace :

    Co nalezy zrobic w takiej sytuacji ... Isc do wlasciciela auta czy
    odrazu przejsc sie na policje ??

    --
    "Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

  • 2. Data: 2004-03-13 07:59:11
    Temat: Re: Uszkodzenie pojazdu
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "bsl" <bsl_wytnij@to_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Prze dwa dniu prubowalem zlokalizowac pojazd ktory dokonal zniszczen
    > wczoraj sie udalo jest to maluszek
    >
    > Wykonalem kilka zdiec aparatem cyfrowym na dowod uszkodzenia tak na
    > moich jak i na dzwiach sprawczy

    Jeśli istnieje choć cień wątpliwości czy NA PEWNO to on jest sprawcą
    to...nic nie zrobisz, a za fałszywe podejrzenie możesz zostać oskarżony z
    art.234 K.K.

    Pozdr
    Leszek
    P.S
    Nie, nie mam malucha;)

  • 3. Data: 2004-03-13 08:13:38
    Od: bsl <bsl_wytnij@to_klub.chip.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
> [...]
    >

    > Jeśli istnieje choć cień wątpliwości czy NA PEWNO to on jest sprawcą
    > to...nic nie zrobisz, a za fałszywe podejrzenie możesz zostać oskarżony z

    ten goscu tez ma uszkodzone dzwi na wysokosci mojego uszkodzenia wiec
    sadze ze nie ma watpliwosci

  • 4. Data: 2004-03-13 08:22:03
    Temat: Odp: Uszkodzenie pojazdu
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@b...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2uf09$c7e$...@t...icpnet.pl...

    > Jeśli istnieje choć cień wątpliwości czy NA PEWNO to on jest sprawcą
    > to...nic nie zrobisz, a za fałszywe podejrzenie możesz zostać oskarżony
> [...]

    Nie strosz bo sie ze.....

  • 5. Data: 2004-03-13 08:45:50
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > ten goscu tez ma uszkodzone dzwi na wysokosci mojego uszkodzenia wiec
    > sadze ze nie ma watpliwosci

    Masz jakiegoś unikatowego maluszka? On może przywalił innemu i stąd te
    pasujące uszkodzenia? Jak więc widzisz brak niezbitego dowodu. Twoje zdjęcia
    i to, że wysokosć uszkodzeń pasuje dowodzi, iż:
    1.sprawcą uszkodzeń jest najprawdopodobniej jeden z milionów wyprodukowanych
    Fiatów 126p
    2. klient którego namierzyłeś kiedyś i gdzueś otwierając drzwi komuś nimi
    przydzwonił.

    Z braku innych dowodów-sprawa beznadziejna. Za 1/2 litra mogę bronić gościa.
    Wzięcie litra byłoby wyzyskiem;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-03-13 09:11:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bsl" <bsl_wytnij@to_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    Z wątku wynika, że obydwa samochody mają uszkodzenia na drzwiach. W tej
    sytuacji nie bardzo sobie wyobrażam, by mogło to powstać w wyniku kolizji
    drogowej. Pewnie chodzi o otwarcie drzwi i uderzenie w sąsiedni samochód.
    W tej sytuacji, o ile nie mamy możliwości udowodnienia, że ktoś celowo
    walił swoimi drzwiami w Twoje to sprawa karna czy wykroczenie raczej
    odpada, bo tu jest wymagana umyślność.

    Po pierwsze zrób zdjęcia, ale normalnym aparatem, a nie cyfrowym. Dobrze
    by było, gdybyś w polu widzenia aparatu umieścił linijkę. Zdjęcia zarówno
    Twojego uszkodzenia, jak i jego. Zachowaj negatyw, bo w tym wypadku
    dowodem jest negatyw, a odbitki spełniają rolę pomocniczą.

    Później jednak bym z nim porozmawiał. Z tym, że facet musi Ci wypłacić z
    kieszeni, bo moim zdaniem OC tego nie obejmie. W ostateczności możesz
    próbować iść z tym do sądu, ale czy sąd w tej sytuacji uzna jego winę za
    udowodnioną, tego nie wiem.

  • 7. Data: 2004-03-13 09:35:00
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > [.................]
    > Nie strosz bo sie ze.....

    Ależ on się nie "stroszy", on nie może tego robić
    nawet gdyby chciał. Leszek jest *łysy" LOL

    PS. Nie cytuj podpisów_pozdrowień.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zwycięzcy nikt nie będzie się pytał czy mówił prawdę.

  • 8. Data: 2004-03-13 09:56:17
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Leszek jest *łysy" LOL

    A Ty to kto?. Stary ubowiec czy co? ;))))))))))))))

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-03-13 10:00:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał
    w wiadomości news:c2ulrr$i06$1@topaz.icpnet.pl

    > A Ty to kto?. Stary ubowiec czy co? ;))))))))))))))

    Heh, po prostu wszędzie mam swoich ludzi. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."