  • 1. Data: 2004-03-13 00:06:18
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa + narzeczenstwo !!!
    Od: "GG" <z...@g...com>

    Witam wszystkich :-)))

    Spieszac sie zeby zdazyc przed podniesienm VATu w budownictwie kupilismy
    wspolnie z narzeczona mieszkanie !!!
    Oboje widniejemy w akcie notarialnym !!!

    Teraz sobie przypomnialem,ze kilka lat temu robilem wyliczenie kwoty jaka
    mi sie nalezy z ksiazeczki mieszkaniowej - jest to pare zlotych i pomyslalem
    czy moze by akurat teraz jej nie wykorzystac !!!

    Czy mozna dostac ta premie jezeli mieszkanie kupilo 2 narzeczonych ???

    Jezeli nie to nie bede tej ksiazeczki w ogole szukal bo pewnie gdzies lezy
    na dnie jakies szuflady !!!

    Pozdrawiam serdecznie

    - Grzesiek

  • 2. Data: 2004-03-13 13:22:18
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa + narzeczenstwo !!!
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GG" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    [ciach]

> [...]
    > czy moze by akurat teraz jej nie wykorzystac !!!
    >
    > Czy mozna dostac ta premie jezeli mieszkanie kupilo 2 narzeczonych ???

    Prawo polskie nie zna instytucji zaręczyn, więc narzeczeni są wobec siebie
    prawnie osobami obcymi.

    ________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-13 14:26:15
    Od: "GG" <z...@g...com>

    > Prawo polskie nie zna instytucji zaręczyn, więc narzeczeni są wobec siebie
    > prawnie osobami obcymi.

    OK - w sumie tak - prawnie to 2 obce osoby !!!
    A wiec czy takie 2 obce osoby jak kupuja razem mieszkanie to moge dostac ta
    premie czy nie ???

    Pozdrawiam

    - Grzesiek

  • 4. Data: 2004-03-13 15:37:15
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "GG" <z...@g...com> wrote in message news:c2v5ph$sd4$1@korweta.task.gda.pl...

    > OK - w sumie tak - prawnie to 2 obce osoby !!!
    > A wiec czy takie 2 obce osoby jak kupuja razem mieszkanie to moge dostac
    ta
    > premie czy nie ???

    Nie.
    2 "obce" osoby nie dostaną premii na to samo mieszkanie. Weźcie cywilny.