  • 1. Data: 2004-03-12 22:43:15
    Temat: utrata praw nabytych
    Od: "news.tpi.pl" <k...@g...pl>

    Nie wiem czy ponizszy mozna pod to podciagnac;
    Fakty:
    1. kumpel jest technikiem budowlanym z uprawnieniami
    2. powstala izba inzynierow budownictwa ktora twierdzi iz jesli sie nie do
    niej wstapi (konieczność opłacania wysokich składek) kumpel nie bedzie mógł
    wykonywać swego zawodu

    Pytania
    1. czy to mozliwe/legalne od strony prawnej
    2. czy ten przypadek podpada pod utrate praw nabytych (z tego co sie
    orientuje w takim przypadku zaskarzenie ewentualnej decyzji izby bedzie
    nieprawna)

    dzieki z gory
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-03-13 18:53:34
    Temat: Re: utrata praw nabytych
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 12/03/2004 23:43, news.tpi.pl wrote :

> [...]
    > 2. czy ten przypadek podpada pod utrate praw nabytych (z tego co sie
    > orientuje w takim przypadku zaskarzenie ewentualnej decyzji izby bedzie

    Najlepiej zapytać się samej Izby na jakiej podstawie twierdzą że
    przynależność do niej jest obowiązkowa. Powinni podać właściwą ustawę.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Let each man exercise the art he knows. (Aristophanes, Wasps, 422 B.C.)