  • 81. Data: 2013-12-09 13:49:18
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    [... nie na temat ...]

    > Nie bronię go, nie wszystko zaplanował jak należy, tu zgoda.

    > Nie bierzesz pod uwagę czynnika ludzkiego? Jest Ci obcy?

    Jest mi obce wyjeżdżanie w grudniu w dresie samochodem bez minimum
    wyposażenia. Jest mi obce żądanie pomocy przy wymianie koła od służb
    RATUNKOWYCH. Choć jestem bardzo wdzięczny policjantom, którzy osłonili
    mnie na A4 podczas wymiany koła - od strony jezdni a nie pobocza. Ale
    oni po prostu przejeżdżali obok.
    Uprzedzając - tak, trójkąt był wystawiony zgodnie z przepisami. Mimo
    tego TIRy próbowały mi buty zdjąć. Podmuchem.

    > Polska, Polska ;)

    Tak, zgadza się - Polska. Policjanci dostawali w łapę od
    zaprzyjaźnionych pomocy drogowych a ci musieli sobie odbijać na
    kierowcach pomocy potrzebujących. I dostali zakaz. Słusznie.

    Telefonia komórkowa w Polsce działa zaledwie od 17 lat a już powstało
    pokolenie, które potrafi wybrać tylko jeden numer :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2013-12-09 13:49:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Dec 2013 13:47:40 +0100, TOMASZEK
    <t...@f...onet.pl> wrote:

    >Myślę, że punkt "b" wyczerpuje sytuację wątkotwórcy.

    To nie był wypadek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 83. Data: 2013-12-09 13:50:04
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > KURWA! To była wymiana koła a nie wołanie o karetkę!

    1. Mechanizm ten sam, ta sama instytucja: państwo
    2. Po tej kurwie to już koniec z Tobą rozmowy.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 84. Data: 2013-12-09 13:51:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    > No i co z tego że dużo ( każdy?? ) ludzi dzwoni z pierdołami? Oni są od
    > tego, żeby to weryfikować i co najwyżej potem karać dowcipnisiów i idiotów.
    > Co do samego numeru 112, on jest do wzywania pomocy! Pewnie o tym nie
    > wiesz ( to się zaraz dowiesz ) ale numer 112 to jedyny numer, który
    > można wybrać:
    > - przy zablokowanych połączeniach wychodzących
    > - przy zablokowanej klawiaturze
    > - przy braku karty SIM w telefonie

    I co kurwa jeszcze wymyślisz?

    > I teraz co? Jak przykładowo nie zapłaciłem rachunku czy nie mam nic na
    > koncie to nie miałbym prawa wezwać pomocy bo on służy do koordynowania
    > kilku służb??

    A jak nie było telefonów komórkowych to jak sobie ludzie radzili Twoim
    zdaniem?

    > Inna sprawa, że w Polsce dzwonienie pod ten numer mija się z celem.

    Jakoś w zdecydowanej większości przypadków udawało mi się bez
    problemów załatwić sprawy, w których dzwoniłem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2013-12-09 13:53:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    -DZWONIC-NA-112.html
    > Dziękuję za ostateczny argument.

    > Myślę, że punkt "b" wyczerpuje sytuację wątkotwórcy.

    Chyba cię całkiem pojebało. Wymiana koła to nie wypadek.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2013-12-09 13:54:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > To nie był wypadek.

    To jakiś kompletny pojeb z gimnazjum. Jest niemożliwe, żeby normalny
    człowiek miał tak popierdolone we łbie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 87. Data: 2013-12-09 13:58:59
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > Jest mi obce wyjeżdżanie w grudniu w dresie samochodem bez minimum
    > wyposażenia.

    Ale ja pytałem o czynnik ludzki? Wątkotwórca jest człowiekiem trochę
    nieprzewidywalnym, może nie ogląda się za siebie przy każdej sytuacji w
    życiu, ale to nie umniejsza mu człowieczeństwa. Nie był przygotowany na
    awarię, to prawda. Tylko że nie każdy musi myśleć jak paranoik.

    > Tak, zgadza się - Polska. Policjanci dostawali w łapę od
    > zaprzyjaźnionych pomocy drogowych a ci musieli sobie odbijać na
    > kierowcach pomocy potrzebujących. I dostali zakaz. Słusznie.

    Odbiją sobie na czym innym. A człowiek nie ma pomocy. Postęp po polsku.

    > Telefonia komórkowa w Polsce działa zaledwie od 17 lat a już powstało
    > pokolenie, które potrafi wybrać tylko jeden numer :(

    Jak nie masz nic na koncie lub zablokowane konto to nie wybierzesz
    innego numeru. Nie bierzesz pod uwagę innych sytuacji niż Twoja. Na
    Twoje nieszczęście życie jest kapryśne i kiedyś ( wcześniej czy później
    ) nauczy Cię patrzenia z innej perspektywy.
    Ponieważ nie stwierdziłem u Ciebie czynnika ludzkiego zaprzestaję z Tobą
    dalszą rozmowę.

  • 88. Data: 2013-12-09 13:59:29
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.12.2013 18:23, John Kołalsky pisze:
    > Teraz czytam co to podpisałem. Myślałem, że tylko normalny protokół z
    > zeznania. A tam protokół ze zdarzenia ... a na drugiej stronie
    > oświadczenie ... poszkodowany po wypłacie odszkodowania nie będzie
    > wnosił przedmiotowej sprawy do towarzystw ubezpieczeniowych. Oraz
    > poszkodowany zobowiązany jest zgłosić się w ciągu 24 godzin do Urzędu
    > Gospodarki Komunalnej w Dąbrowie Górniczej.

    Strasznie chaotyczne jest to co napisałeś - skąd Ci się wzięło to co
    podpisałeś? Kto Ci to dał do podpisania?

    p. m.

  • 89. Data: 2013-12-09 14:02:08
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-09 13:49, jerzu pisze:

    > To nie był wypadek.

    Samochód w wyniku spotkania na drodze dziury i zderzenia się z nią
    przestał dalej jechać. Gdyby droga nadawała się do jazdy wypadku by nie
    było.

  • 90. Data: 2013-12-09 14:02:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, TOMASZEK <t...@f...onet.pl> wrote:

    > No i co z tego że dużo ( każdy?? ) ludzi dzwoni z pierdołami? Oni są od
    > tego, żeby to weryfikować i co najwyżej potem karać dowcipnisiów i idiotów.

    Nie mylisz 112 z telefonem zaufania?

> [...]
    > można wybrać:
    > - przy zablokowanych połączeniach wychodzących

    No i nie domyslasz sie co jest tego powodem? Ano to, zeby w *naglych*
    wypadkach wezwac jak najszybciej pomoc i z tego tez powodu nie powinno
    zajmowac sie linii pierdolami typu "nie moge odkrecic kola".

    > I teraz co? Jak przykładowo nie zapłaciłem rachunku czy nie mam nic na
    > koncie to nie miałbym prawa wezwać pomocy bo on służy do koordynowania
    > kilku służb??

    Inne numery alarmowe rowniez sa darmowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200