eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 9 Dec 2013 13:49:18 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello TOMASZEK,

    [... nie na temat ...]

    > Nie bronię go, nie wszystko zaplanował jak należy, tu zgoda.

    > Nie bierzesz pod uwagę czynnika ludzkiego? Jest Ci obcy?

    Jest mi obce wyjeżdżanie w grudniu w dresie samochodem bez minimum
    wyposażenia. Jest mi obce żądanie pomocy przy wymianie koła od służb
    RATUNKOWYCH. Choć jestem bardzo wdzięczny policjantom, którzy osłonili
    mnie na A4 podczas wymiany koła - od strony jezdni a nie pobocza. Ale
    oni po prostu przejeżdżali obok.
    Uprzedzając - tak, trójkąt był wystawiony zgodnie z przepisami. Mimo
    tego TIRy próbowały mi buty zdjąć. Podmuchem.

    > Polska, Polska ;)

    Tak, zgadza się - Polska. Policjanci dostawali w łapę od
    zaprzyjaźnionych pomocy drogowych a ci musieli sobie odbijać na
    kierowcach pomocy potrzebujących. I dostali zakaz. Słusznie.

    Telefonia komórkowa w Polsce działa zaledwie od 17 lat a już powstało
    pokolenie, które potrafi wybrać tylko jeden numer :(

    --
    Best regards,
    RoMan