  • 1. Data: 2013-12-07 08:37:34
    Temat: karalność cytowania?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Czołem Waszmościowie!

    Czy mogę być karany za cytowanie jednego z najbardziej poczytnych
    dzienników w Polsce i pisarza będącego laureatem Paszportu Polityki za
    rok 2012?

    Chciałbym przytoczone w GW słowa Twardocha "Pierdol się, Polsko."
    cytować gdzie-tylko-się-da.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-12-07 08:45:56
    Temat: Re: karalność cytowania?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-12-07 08:37, sqlwiel pisze:
> [...]
    > rok 2012?
    >
    > Chciałbym przytoczone w GW słowa Twardocha "Pierdol się, Polsko."

    Jeśli podasz źródło i autora - to to jest cytat a więc dozwolone

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2013-12-07 14:07:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli podasz źródło i autora - to to jest cytat a więc dozwolone

    Na pewno nie zawsze dozwolone. In concreto silnie będzie zależało od
    kontekstu. Bo jeśli napisze, że GW tak napisała, to prawa nie naruszy, ale
    jak zacznie się w tekście utożsamiać z tym poglądem, to zarzut już może się
    znaleźć.