  • 1. Data: 2013-12-06 20:10:19
    Temat: Jaki sens praktyczny mają takie działania opozycji?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Nie chcę tu wszczynać dysputy politycznej, ale tak się składa,
    że temat wiąże się z polityką. Otóż średnio raz
    w tygodniu można przeczytać w sieci, że PiS składa doniesienie
    do prokuratury o popełnieniu przestępstwa (zazwyczaj przez
    partię rządzącą) bądź wniosek do Trybunału Konstytucyjnego
    o zbadanie zgodności jakiejś ustawy z konstytucją
    (z nadzieją, że zostanie uznana za niezgodną). W ciągu
    kilku lat takich wniosków i doniesień musiało się zebrać
    kilkadziesiąt jeśli nie kilkaset, a jeszcze nigdy nie zdarzyło
    mi się przeczytać, żeby odniosły one jakikolwiek skutek
    (a już tym bardziej, żeby zostały rozpatrzone na korzyść
    wnioskodawcy). O co więc tak naprawdę chodzi? Czy takie
    doniesienia/wnioski z automatu lądują w koszu, a jeśli
    tak, to czym to jest formalnie uzasadniane? Skoro są
    regularnie olewane, to dlaczego wspomniana partia
    z uporem maniaka równie regularnie zalewa nimi
    prokuraturę i TK skoro wie, że nie odniesie to żadnego
    skutku? Czy jest to po prostu uprawianie pieniactwa
    nastawione na wywołanie w wyborcach wrażenia, że coś się robi
    i próba podbijania sobie tą metodą słupków wyborczych,
    czy może wspomniane instytucje jednak jakoś ustosunkowują
    się do tych wniosków i doniesień, tylko się o tym nie
    mówi?

  • 2. Data: 2013-12-06 20:22:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-06 20:10, Piotrek pisze:

    > skutku? Czy jest to po prostu uprawianie pieniactwa
    > nastawione na wywołanie w wyborcach wrażenia, że coś się robi
    > i próba podbijania sobie tą metodą słupków wyborczych,
    Tak.

    > czy może wspomniane instytucje jednak jakoś ustosunkowują
    > się do tych wniosków i doniesień, tylko się o tym nie
    > mówi?
    Wtedy wnioskodawcy by mówili.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-12-07 08:48:32
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-12-06 20:22, sqlwiel pisze:

    > Tak.

    > Wtedy wnioskodawcy by mówili.

    CHyba, że wyroki zapadają z kilkuletnim opóxnieniem

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-12-07 10:21:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-06 20:10, Piotrek wrote:
> [...]
    > z uporem maniaka równie regularnie zalewa nimi
    > prokuraturę i TK skoro wie, że nie odniesie to żadnego

    Zapewne chodzi o to, że przynoszą one skutek. Skoro złożono fafnaste
    doniesienie, to dla niektórych znaczy że partia rządząca jest zamieszana
    w (to wstawić treść zawiadomienia). Dla większych hardkorów skoro
    reżimowa prokuratura umarza sprawę złożoną przez opozycję przeciwko
    reżimowi "to wiedz, że coś się dzieje";)

    Przecież to już było - brak dowodu jest dowodem, że dowód zniszczono -
    umorzenie sprawy jest dowodem na to że pomówiony jest winny (dowody
    były tylko patrz wyżej;)

    Shrek.

  • 5. Data: 2013-12-07 11:50:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-07 10:21, Shrek pisze:
    > Przecież to już było - brak dowodu jest dowodem, że dowód zniszczono -
    > umorzenie sprawy jest dowodem na to że pomówiony jest winny (dowody
    > były tylko patrz wyżej;)

    Jak człowiek 10 raz słyszy że nic się nie stało a przy takich samych
    przewinach u konkurencji słyszałby z tych samych ust że to skandal i
    trybunał stanu to się nóż w kieszeni otwiera.
    Kropla drąży skałę. Jest to jakaś metoda. Może nieskuteczna.
    Oszołomstwo? Masz prawo do takiego zdania ale nie odmawiaj innym
    posiadania innego oraz wykorzystywania normalnych praw obywatelskich.

    PS. A generalnie po ostatnich wybrykach w sejmie wiem już na pewno że
    obecna klasa polityczna nadaje się tylko do piaskownicy.
    Kiedyś czekałem aż komuniści powymierają i ten rak przestanie drążyć
    organizm narodu. Teraz o zgrozo znowu trzeba będzie czekać aż popaprańcy
    wymrą. Tylko że tego już ja nie dożyję.

  • 6. Data: 2013-12-07 14:06:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-07 11:50, z wrote:

> [...]
    > Oszołomstwo? Masz prawo do takiego zdania ale nie odmawiaj innym
    > posiadania innego oraz wykorzystywania normalnych praw obywatelskich.

    No i twórca wątku ma odpowiedź, dlaczego;)

    Shrek