  • 291. Data: 2013-12-11 18:07:04
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Jeśli oczekujesz od policji wytypowania i podania namiaru na _prywatnego_
    > przedsiębiorcę zajmującego się pomocą drogową to imbecylem jesteś tak
    > jakby ty...

    Imbecylem bo proponuje szukanie w internecie. Zastanów się czy Ty nie jesteś
    imbecylem skoro nie potrafisz zrozumieć kluczowych kwestii.

    > No chyba, że oczekiwałeś radiowozu z podnośnikiem. Ale to także nie
    > zmienia kwestii imbecyla.

    Notabene, ja tak numer już dostałem latem, więc tym bardziej bym się na
    twoim miejscu zastanawiał

  • 292. Data: 2013-12-11 18:07:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Oczywiście nie zmienia to faktu że J.K. to zwykły troll, bo nie wierzę że
    > można naprawdę być taką łajzą.

    Ja czy Ty

  • 293. Data: 2013-12-11 18:11:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Co szkodziłoby żeby szwagier policjanta zwiększał w ten sposób obroty
    > swojej działalności assistance?

    W jaki sposób miałby zwiększać ?

    1. Zadzwoniłem na 112 a nie na policję, która obsłużyła ze słabości a nie
    siły systemu
    2. Jak można zwiększać obroty swojej działalności jak się czyta listę ?

    > Przecież to jest patologia, naprawdę tego nie widzisz?

    Patologią są wypowiedzi uczestników tej dyskusji. Taka pomoc należy się nam
    jak psu buda.

  • 294. Data: 2013-12-11 18:13:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > w taki, że podawałby właściwy numer

    Najzabawniejsze jest, że gdy zapytałem o numer pomocy policjant spisujący
    zrozumiał, że chodzi mi o to, że jakoby właściciel warsztatu wydłubał tę
    dziurę. Tak wielka jest patologia, że nie umieją zrozumieć prostej potrzeby
    otrzymania numeru pomocy.

  • 295. Data: 2013-12-11 18:17:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > I jaki piękny materiał dla tefałenu, Jan Kowalski postanowił się poskarżyć
    > bo przepłacił za lawetę którą polecił mu miejscowy policjant. Śledztwo
    > dziennikarskie ujawniło że właścicielem lawety jest szwagier policjanta!
    > Skandal, panie komendancie jak żyć??

    No i mamy przykład prawdziwej patologii. Delikwent nie rozumie, że uzyskanie
    numeru pomocy drogowej może być krytycznym problemem poruszania się po
    drogach. Nie chodzi przecież tylko o mnie, ale każdego potrzebującego
    uczestnika ruchu czyli także naszych rodziców i osoby niepełnosprawne. Jak
    to jest, że na autostradzie pomoc sama przyjeżdża a na krajówce nie można
    nawet uzyskać informacji o niej pod numerem 112 ? DNO

  • 296. Data: 2013-12-11 18:19:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a kto miałby tę listę przygotowywać i dbać o jej aktualność? I za co?

    Zarządzający 112 ?

  • 297. Data: 2013-12-11 18:21:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Jak już masti napisał, kto miałby przygotować listę? Jak miałoby to
    > wyglądać? Recytowanie przez telefon powiedzmy 30 nazw oraz telefonów
    > kontaktowych, które zainteresowany notowałby .. pewnie nie mając nawet na
    > czym? I to wszytko na linii alarmowej 112? Ktoś chce zgłosić wypadek, ale
    > musi czekać aż fajfus co złapał gumę zapisze listę holowników? Biuro
    > numerów? To ma być k--wa normalne?

    Normalne. Ten numer nie służy tylko do wypadków. Jego obsługa ma w
    założeniach polegać na przekazaniu do właściwej służby.

  • 298. Data: 2013-12-11 18:22:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    > zamków? dekarze? ...

    ...idioci piszący na niusach OD rzeczy

  • 299. Data: 2013-12-11 18:23:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie kilkanaście.
    > Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są ludzie, którzy
    > nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    Się właśnie zastanawiam co z Wami jest. Prosta sprawa. Autentyczna potrzeba.
    Totalne zidiocenie społeczeństwa moim zdaniem.

  • 300. Data: 2013-12-11 18:25:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Kiedys sie smiano z amerykanow a widac i u nas coraz wiecej odchowuje sie
    > kretynow niezdolnych do samodzielnego funkcjonowania bo nie maja do tego
    > kompetencji i umiejetnosci...

    Zrozum chłopie, stajesz w szczerym polu, nie masz telefonu pomocy,
    możliwości jechania dalej ani naprawienia samochodu. Piszesz na niusy i
    czytasz jak to jeden z drugim umie zmienić koło i nie wyobraża sobie by nie
    mógł. No przecież to debilizm zwykły jest.