  • 171. Data: 2013-12-09 21:14:31
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l850kc$sr8$1@mx1.internetia.pl...

    > Naprawdę ? Co takiego na tej drodze zrobiłem ? Mogłem sobie przecież to
    > rana dalej siedzieć w tym ogrzewanym samochodzie nie rozwiązując jednak
    > podstawowego problemu zmiany koła do czego nie mam kwalifikacji ani
    > technicznych możliwości. To nie jest tylko kwestia innego klucza, innego
    > lewarka i deski, które mi wystarczyły do zmiany, ale np bezpieczeństwa
    > pracy na ciemnej drodze. Trochę oleju by się Wam przydało !

    ROTFL. Tekst tygodnia... :-)
    Jeśli nie masz kwalifikacji do zmiany koła, powinieneś wykupić assistance
    albo wozić ze sobą listę pomocy drogowych i gotówkę, żeby móc im zapłacić.
    Swoją drogą to strasznie smutne, że dorosły facet nie ma "kwalifikacji" do
    zmiany koła we własnym aucie...

    > Ile razy staliście w szczerym polu by każdorazowo być na to przygotowanym
    > ?

    Nie dramatyzuj.

    Wiwo

  • 172. Data: 2013-12-09 21:19:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > ROTFL. Tekst tygodnia... :-)
    > Jeśli nie masz kwalifikacji do zmiany koła, powinieneś wykupić assistance
    > albo wozić ze sobą listę pomocy drogowych i gotówkę, żeby móc im zapłacić.

    A KARTY nie mogę ?

    > Swoją drogą to strasznie smutne, że dorosły facet nie ma "kwalifikacji" do
    > zmiany koła we własnym aucie...

    Bo Ty nie rozumiesz problemu. Ty nie masz kwalifikacji.

    > Nie dramatyzuj.

    Znowu nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że jak stałeś raz na rok to nie jeździsz
    zawsze przygotowany na tę właśnie unikalną okazję.

  • 173. Data: 2013-12-09 21:20:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.12.2013 21:09, John Kołalsky pisze:

    > Nie o to chodzi. Oni chcą GOTÓWKI.

    Szkoda że ani ty, ani koleś z pomocy nie wpadliście na pomysł żeby
    podjechać (samochodem pomocy) do bankomatu, wypłacić kasę i dalej już
    gotówkowo.

    p. m.

  • 174. Data: 2013-12-09 21:21:27
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:67gba9d6ifsffjj62uclss3urrpi726i0f@4ax.com...

    > Poszukaj definicji wypadku drogowego, potem wróć.

    Przeczytaj:
    Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602
    potem wróć :)
    Było nie było to jest wykładnia prawa, a nie wikipedie czy też inne
    encyklopedie, ani też interpretacje policji.

    "Zapędziłeś się w kozi róg" :D

  • 175. Data: 2013-12-09 21:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 21:09:47 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie przedstawił się w ten sposób. W policji pracują też cywile.

    A to chyba nadal funkcjonariusz.

    > A będzie NA KARTĘ ?

    "u nas ksiegowsc placi przelewem" :-P

    J.

  • 176. Data: 2013-12-09 21:22:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.12.2013 21:14, Wiwo pisze:
> [...]
    > im zapłacić.
    > Swoją drogą to strasznie smutne, że dorosły facet nie ma "kwalifikacji"

    No ja ostatnio ze smutkiem stwierdziłem że nie mam kwalifikacji żeby w
    swoim aucie wymienić żarówkę. Wydawałoby się że sprawa prostsza niż z
    kołem ...

    p. m.

  • 177. Data: 2013-12-09 21:23:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Szkoda że ani ty, ani koleś z pomocy nie wpadliście na pomysł żeby
    > podjechać (samochodem pomocy) do bankomatu, wypłacić kasę i dalej już
    > gotówkowo.

    Co Ty chcesz ode mnie ?! Pytałem o kartę ? Pytałem.

  • 178. Data: 2013-12-09 21:33:02
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jakie inne niezawodne pomysły masz ? Zadzwonisz do mamy ? A twoja mama
    > umie obsługiwać internet ?

    Moja poradziłaby sobie bez internetu. Jeśli nie byłaby w stanie, znalazłaby
    kogoś, kto by jej pomógł.

    Do kolegi ? I kolega Ci znajdzie pod hasłem "dana
    > okolica" "pomoc drogowa" pomoc z drugiego końca Polski ?

    Tak. A jak nie znajdzie, to wsiądzie w samochód i przyjedzie. Jeśli nie ten,
    to kolejny.

    Z takimi problemami ludzie radzą sobie od lat. W dzisiejszych czasach, w
    których informacja i możliwości komunikacji są dostępne tak łatwo jak nigdy
    wcześniej, takie jojczenia są szczególnie żałosne i świadczą o
    nieporadności.

    Wiele lat temu, kiedy o internecie w Polsce nikt nie słyszał, znajomy
    stracił w aucie szybę. W środku nocy, w niedzielę, w mniej niż godzinę, za
    pomocą telefonu i książki telefonicznej namierzyliśmy gościa, który taką
    szybę miał i kolejnego, który się podjął tą szybę wstawić.
    Dziś pewnie trwałoby to 15 minut...

    Wiwo

  • 179. Data: 2013-12-09 21:34:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > No ja ostatnio ze smutkiem stwierdziłem że nie mam kwalifikacji żeby w
    > swoim aucie wymienić żarówkę. Wydawałoby się że sprawa prostsza niż z
    > kołem ...

    Samodzielna zmiana koła może być przede wszystkim NIEBEZPIECZNA. Samochód
    może Ci odjechać bo nie masz czym dobrze zablokować. Może Cię ktoś najechać
    bo trzeba równego miejsca, które pechowo bliżej środka jezdni jest. Możesz
    źle założyć lewarek bo nie masz oświetlenia i Ci spadnie. Może Ci się
    lewarek wgnieść w podłoże bo nie wozisz ze sobą niczego do podłożenia.
    Trzeba dużo ostrożności by zrobić to bezpiecznie. Generalnie bez sensu
    zabierać się w ogóle za to jak co kawałek ktoś prowadzi warsztat i może
    zrobić to bezpiecznie.

  • 180. Data: 2013-12-09 21:37:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-09 21:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Samodzielna zmiana koła może być przede wszystkim NIEBEZPIECZNA.

    Skoro masz tego świadomość, to trzeba było się przed tym zabezpieczyć.