  • 11. Data: 2010-05-10 20:15:44
    Temat: Re: Upowaznienie do konta osoby trzecie
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    >, zgłoszono na policję i ta
    > nawet prowadziła jakieś dochodzenie (przesłuchała podejrzaną,
    > rodzinę i sprawdziła w banku kto i kiedy pieniądze wypłacił).

    Jacyś chyba nadgorliwcy...

    Parę dni temu czytałem uzasadnienie o umorzeniu śledztwa, wstydu nie
    mają.

    Pobicie z użyciem niebezpiecznego narzędzia, rabunek, w biały dzień, po
    prostu full-wypas.

    Uzasadnienie w skrócie:
    "Ani świadkowie, ani poszkodowany nie podali nazwiska sprawcy, więc
    umarzamy".

    Ta prokuratura to darmo pieniądze bierze, szkoda złamanego grosza na
    nich.

    --
    Pozdro
    Massai